כל ההכנסות לירושלים

השרה מירי רגב מוכרת את 'שמלת ירושלים'

שרת התרבות מירי רגב הקימה אתר מיוחד בו העמידה למכירה פומבית את "שמלת ירושלים" הידועה. הכסף שיתקבל ממכירת השמלה שעוררה תגובות רבות יוקדש לפיתוח ירושלים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: אלי סבתו)

שרת התרבות והספורט מירי רגב מציעה במכירה פומבית היום (שישי) את "שמלת ירושלים" שעוצבה בעבורה כאשר התארחה בפסטיבל הקולנוע בקאן אשתקד. השמלה עוררה דיונים רבים בתקשורת המקומית והעולמית, ומשכה כלפי רגב ביקורת והרבה בדיחות רשת.

נכון לשעות הבוקר, ההצעה הגבוהה ביותר עבור השמלה עומדת על 22,000 שקלים. עיצב אותה אביעד אריק הרמן והופיעו בה אלמנטים מקו הרקיע של ירושלים לרבות כיפת הזהב והכותל המערבי, כמו כן היא שימשה לציון שנת היובל לשחרור ירושלים.

עבור המכירה הפומבית הוקם אתר דו-לשוני בעברית ובאנגלית המוקדש לשמלה, ומכיל פרטים לגביה ולגבי מטרות המכירה הפומבית למשל: "לאחר ש'שמלת ירושלים' הפכה לאייקון תרבות ואופנה החליטה השרה רגב להציע אותה למכירה פומבית לציבור, כאשר כל ההכנסות ממכירתה יוקדשו לטובת מיזמים חברתיים-תרבותיים לקידומה, חיזוקה ופיתוחה של ירושלים כבירת הנצח של ישראל ושל העם היהודי". דרך האתר ניתן להציע מחיר עבור רכישת השמלה.

השרה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שמודיע על המכירה הפומבית "לכבוד יום ירושלים" ואף מכיל סרטון תדמית עם צילומים על השטיח האדום בפסטיבל קאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר