בסבסוד של מדינת ישראל

חשש: נבחרת ארגנטינה תגרום לחילולי שבת המוניים בי-ם

נבחרת ארגנטינה בכדורגל צפויה להגיע בחודש הבא לארץ ולשחק מול נבחרת ישראל. אלא שגורמים חרדיים מביעים חשש כי באם המשחק ייערך בירושלים, יגרמו חילולי שבת בסבסוד המדינה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משחק כדורגל וליאו מסי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90, שאטרסטוק)

פרסום ראשון: אוהדי הכדורגל מתרגשים לקראת הגעתה בחודש הבא לישראל של נבחרת ארגנטינה בכדורגל כשבמסגרת הביקור יתקיים משחק ידידות בין הנבחרות של ישראל וארגנטינה.

המשחק בישראל יהיה האחרון של ארגנטינה לפני המונדיאל והעובדה שלישראל יגיע גם כוכב הנבחרת ליאו מסי גורמת להתעניינות בינלאומית במשחק.

אולם כעת מעלים גורמים חרדיים חשש כבד מפני העובדה שהגעתה של הנבחרת תגרום לחילולי שבת המוניים במדינת ישראל.

לדבריהם, "החשש הינו בעיקר מכך שהמשחק המדובר יתקיים במוצאי שבת ה-9 ביוני באיצטדיון טדי בירושלים מה שיגרום לחילול עיר הקודש ולחילולה של השבת בראש חוצות".

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי הקלעים מתקיים דיון סוער האם על המדינה לסבסד את המשחק במיליוני שקלים על מנת שייערך בירושלים או שאולי עדיף בעלות נמוכה יותר באיצטדיון סמי עופר בחיפה.

על פי דיווחים באתרי הספורט, פועלים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת הספורט מירי רגב לתקצב את האירוח בכספי משלם המיסים על מנת שייערך בירושלים.

כאמור, עסקנים חרדיים מביעים את החשש מפני חילול שבת המוני בלב עיר הקודש באם אכן יתקיים המשחק כמתוכנן בעיר הבירה.

הגורמים מוסיפים כי האימונים לקראת המשחק צפויים להיערך במהלך השבת בהשתתפות אלפי צופים וכך חילול השבת יתעצם ועשוי לגרום לחיכוכים בעיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי השר לענייני ירושלים זאב אלקין הודיע כי הוא מושך את ידיו מעיסוק בנושא זאת בשל החשש מאימוני הנבחרת תוך פגיעה בקדושת השבת.

תגובת משרד התרבות והספורט לידיעה: "המשרד מברך על הגעת נבחרת ארגנטינה לישראל, בשנה בה מדינת ישראל חוגגת 70 להיווסדה, ולקראת המונדיאל שמתקיים השנה ברוסיה. האירוע יתקיים בצאת השבת, כידוע משחקי הכדורגל נערכים בשבת במסגרת הסטטוס קוו שנקבע לאורך שנים במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר