'אגודה' תתמוך בגלבר?

ההקלטות המטרידות של המועמדת לראשות העיר אשדוד

הקרב על אשדוד הפך למלוכלך: הקלטות של המועמדת מציעה לאיש עסקים לתמוך בה כלכלית, בתמורה לסיוע בעסקיו מעוררות סערה רבתי. גלבר ל'כיכר השבת': "לא אסיר מועמדותי" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לסרי וגלבר (צילום: פלאש 90)

קרב מלוכלך בבחירות לראשות העיר אשדוד: רבים תהו מדוע מיהר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להכריז על תמיכה בראש העיר המכהן יחיאל לסרי. התשובה לכך טמונה בפרסום הבוקר ב'ידיעות אחרונות'. הפרסום מעמיד את המועמדת היחידה שעלולה להיות רלוונטית לציבור החרדי באור שלילי.

מההקלטות שפורסמו לראשונה על ידי העיתונאי אלי סניור עולה לכאורה שגלבר, שהיא חברת הוועדה לתכנון ובנייה בעיר ואמורה להישמר ממצבים של ניגוד עניינים, נפגשה עם איש עסקים בשם ולדימיר שביקש להשקיע באשדוד, וביקשה ממנו לסייע לה במימון קמפיין הבחירות שלה. בתמורה, לכאורה, היא הציעה לו סיוע בפרויקטים של בנייה בעיר לאחר בחירתה, וניסתה לחבר בינו לבין אנשי עסקים נוספים.

כך למשל, באחת השיחות ביניהם מציעה גלבר לוולדימיר להעביר אליו תוכניות שיכולות לעניין אותו, וממליצה לו להמתין שנה עד שתיכנס לכס ראש העירייה.

גורם בכיר בש"ס אומר ל'כיכר השבת': "דרעי מיהר להכריז על תמיכה בלסרי לאחר שעודכן מראש על ההקלטות שפורסמו הבוקר, וכך יצא שהביע תמיכה בלסרי כעיקרון ולא בלית ברירה".

כעת נותר לראות האם אגודת ישראל שטרם הכריזו על תמיכה בלסרי יתמכו בו רק מחמת חוסר ברירה או שימתינו זמן מה עד להתפוגגות פרשת ההקלטות. כך או כך נראה, כי האיום של 'אגודת ישראל' על יחיאל לסרי לתמוך במועמד מתחרה חלש מאי פעם.

במטה הבחירות של הלן גלבר מציגים את גרסתם בשיחה עם 'כיכר השבת' ובטוחים כי חוקרת פרטית שהתחזתה לעיתונאית קישרה בין איש העסקים המדובר להלן גלבר, על מנת להפליל אותה ולגרום לה להסיר את מועמדותה. "למיטב הבנתנו, נשלחה להלן גלבר חוקרת פרטית במסווה של עיתונאית ולאחר ראיון שלא פורסם הציעה לחבר אותה לאותו ולדימיר". אמרו במטה גלבר.

עוד הוסיפו: "הלן גלבר היא כיום על פי הסקרים המועמדת המובילה בבחירות לראשות העיר אשדוד, לאחר התרסקותו של ראש העיר לסרי בקרב הציבור האשדודי. התרסקותו הצפויה של לסרי יצרה איום מידי על מקורבו ג'קי בן זקן".

לבן זקן יש פרויקט בנייה אדיר בשם סגול. פרויקט שכדי להרחיב את זכויות היזם בו דרס את האינטרס הציבורי בכל תחומי החיים. הלן נלחמת בפרויקט זה מיום לידתו הרבה לפני שדובר על בחירות או על מועמדותה".

עוד הוסיפו: "הלן אשה שומרת חוק. בישראל מועמדים לוקחים הלוואות למימון הבחירות בריבית של ארבעה אחוז כי הם מקבלים את מימון הבחירות חודשים לאחר הבחירות. יש לציין כי אסור למועמדים גם אם יכלו, לממן את הבחירות מכיסם.
כטבעם של שיחות מסוג זה הם גולשים לעיתים למקומות צבעוניים ועל כך אנו מצרים. יחד עם זאת, הלן לא ביקשה תרומה לא חוקית או ביקשה לעבור על החוק".

לסיום מבהירים במטה של הלן גלבר כי למרות כל הניסיונות להכפישה היא לא תסיר את מועמדותה ותתמודד עד הסוף. וחותמים: "ההר יוליד עכבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר