מתפלגת מ'שלומי אמונים'

בית שמש: חב"ד מתמודדת ברשימה עצמאית

בצל המשא ומתן של ראש העיר בית שמש אבוטבול מול 'דגל' ו'שלומי אמונים', חב"ד פורשת משלומי אמונים ומודיעה על התמודדות עצמאית למועצת העיר: "לא גלגל חמישי" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישראל מנדלסון (באדיבות המצלם)

בעוד ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול מנהל משא ומתן קואליציוני עם סיעות דגל התורה ושלומי אמונים בבית שמש, נראה כי מפת חלוקת המנדטים בבית שמש עלולה להשתנות, זאת בשל הרצת רשימה חרדית חדשה שתאגד את חסידות חב"ד בעיר.

חסידות חב"ד מונה בבית שמש כאלף משפחות של חסידים ותומכים, בבחירות לפני כ-5 שנים לעיריית בית שמש, חב"ד תמכה תחילה בסיעת דור אחר של בלעיש, ולקראת הבחירות החוזרות חלקם תמכו בסיעת כח של שלומי אמונים.

עברו כמעט חמש שנים ובקהילת חב"ד החליטו לא עוד. "איננו מתכוונים להיות גלגל חמישי במרכבה, יש לנו קהילה גדולה, ומגיע לחסידות נציג ליד שולחן העירייה", טוענים שם. בעקבות כך קהילת חב"ד הודיעה על פרישה מסיעת שלומי אמונים והרצת מפלגה משלה למועצת העיר.

בימים האחרונים נפגשו נציגי חב"ד בית שמש מכל קצוות העיר, השלוחים, הרבנים, מנהלי המוסדות וגבאי בתי הכנסת וסימנו מטרה ברורה - לכבוש כסא במועצת העיר בקדנציה הבאה לנציג מתוך החסידות, נציג שידאג ויחזק את פעילותה של חב"ד למען כל שכבות העיר.

ישראל מנדלסון (באדיבות המצלם)

בסיומה של האסיפה התאחדו הנאספים וחתמו על מכתב הקורא לכל קהילת חב"ד ואוהדיה, לפעול למען הצלחת המטרה החשובה, ולשם כך אף החליטו כי העסקן ישראל מנדלסון יהיה מועמדה של חב"ד לעיריית בית שמש.

"איננו בכיסה של אף מפלגה, בקדנציה הבאה אנחנו בס"ד מנדט בזכות עצמאית, שריין לנו תיק", קורא ישראל מנדלסון נציג חסידות חב"ד לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר