"הכתובת הייתה על הקיר"

בני ברק: עשרות נערי שוליים הכו חרדי וחבלו קשות בראשו

תושב העיר שהגיע בסוף השבוע שעבר כדי להשתתף בשמחת חתונה, הותקף לפתע על ידי עשרות נערי שוליים שהכו אותו קשות ודקרו אותו והוא פונה לבית החולים עם פגיעות ראש (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
וולקן בבית החולים. התמונה טושטשה בשל חומרת הפציעות (צילום: באדיבות המצלם)

מקרה מזעזע שהתרחש בבני ברק בסוף השבוע אמור להטריד את משטרת מרחב דן ובעלי האולמות ברחבי העיר: הפרטים הגיעו ל'כיכר השבת' באמצעות החרדי שהותקף בעצמו ושוחרר מבית החולים בערב שבת.

היה זה בליל שישי האחרון. המקרה אירע סמוך לשעה 22:50 ברחוב רבינוב. בני וולקן, שהגיע לאזור המדובר על מנת להשתתף בחתונה, נתקל לפתע בנער שלמפרע התברר כי סיים למלצר באולם סמוך. ככל הנראה הנער וחבריו היו שתויים והוא החל לדקור אותו ולהכות בו כשתוך דקות מתאספים עשרות מחבריו ומכים בו בעוד הוא מוטל על הרצפה זב דם.

"זה התחיל מנער אחד כשתוך דקות הצטרפו אליו עשרות מחבריו זה היה מזעזע", תיאר בני בפני 'כיכר השבת'. בני מוסיף לתאר: "הוא ניגש אליי עם אבן חדה ודקר אותי בחזקה במצח, חרדים רבים יצאו מהחתונה וניסו להפריד, תוך כדי שהם מזמינים את כוחות המשטרה, אז הנערים נמלטו".

וולקן פונה לבית החולים מעייני הישועה עם חבלות ראש ושוחרר לביתו בערב שבת.

אחד מבעלי העסקים באזור אומר ל'כיכר השבת': "הכתובת הייתה על הקיר. הפציעה החמורה של בני וולקן ביום חמישי האחרון, במהלך לינץ' שביצעו בו עשרות נערי שוליים, היא אסון שבעבע כבר זמן רב. גם בלי שהם עצמם יחטפו מכות, בעלי העסקים מספרים שהם סובלים מחבורות הנערים, שפושטים על האזור, ומפגינים התנהגות מאיימת".

עד כה לא עצרה המשטרה אף חשוד. מצלמות אבטחה נלקחו מהחנויות הסמוכות. בימים הקרובים צפויה משטרת מרחב דן לבצע מעצרים בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר