הסיבה להתפטרותו?

דיווח: שרה נתניהו ניסתה להרביץ למנכ"ל משרד ראש הממשלה

מקורות במשרד ראש הממשלה מסרו לעיתון 'הארץ' כי המניע להתפטרות אלי גרונר מתפקידו כמנכ"ל המשרד, הוא ניסיון של שרה נתניהו להכותו • גרונר, לאחר הדיווח: "אני מכחיש" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום ארכיון: FLASH90)

השבוע הודיע משרד ראש הממשלה על עזיבתו של אלי גרונר את תפקיד מנכ"ל המשרד, אך לא צוינה סיבה ספציפית לצעד זה. היום (חמישי) מדווח עיתון 'הארץ' כי טרם התפטרותו הוא נקלע כמעט לעימות פיזי עם רעיית ראש הממשלה.

לפי הידיעה, הנסמכת על "כמה מקורות במשרד", שרה נתניהו ניסתה לתקוף את גרונר, אך הוא לא נפגע, הדף אותה מעליו בכוח - עד שהפריד ביניהם בכיר אחר במשרד, כשהרקע לעימות זה היה מחלוקת על מימון הוצאות הבית בקיסריה של בני הזוג נתניהו.

גרונר, שהודיע השבוע על פרישה מתפקידו, מסר בתגובה: "אני מכחיש". מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "עוד אגדות נוסח סרנה".

המקורות הוסיפו והרחיבו, כי בתחילת חודש ינואר העלתה שרה נתניהו דרישה למימון שיפוץ בביתה בקיסריה. כשניסתה ליצור קשר עם גרונר, כדי שיטפל בכך, הוא לא ענה לה. בשל כך, כשהגיעה נתניהו למשרד ראש הממשלה, היא פנתה נתניהו לאחד מבעלי התפקידים הבכירים בו, וזה ניגש עמה לגרונר.

לפי הדיווח, בשלב זה עלתה השיחה ביניהם לטונים צורמים, וברגע מסוים הסתערה רעיית ראש הממשלה לעבר המנכ"ל, אך נעצרה כאמור על ידי הבכיר שתפס אותה.

כבר מיד לאחר עימות זה שקל גרונר להתפטר מתפקידו, והוא אף שוחח על כך עם יואב הורוביץ, ראש הסגל בלשכת רוה"מ, שאמר לו כי יעביר את התקרית לידיעת הבעל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, והבטיח כי זה יפעל כדי שמעשה זה לא ישנה.

השבוע כאמור יצאה הודעה רשמית ומכובדת על עזיבת גרונר את תפקידו כמנכ"ל המשרד.

מטעמו של גרונר נמסר בתגובה: "אני מכחיש". מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר: "עוד אגדות נוסח סרנה" (העיתונאי שהפסיד השנה בתביעת דיבה שהגיש נגדו נתניהו).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר