"אש"

המלחמה בין תחנות הרדיו החרדיות מחריפה

הזמר יעקב שוואקי נקלע שלא מרצונו למאבק שבין שתי תחנות הרדיו החרדיות שנאבקות כעת מי ישדר את ראיון הבכורה לרגל צאת אלבומו החדש של הזמר הפופולרי (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

המלחמה בין תחנות הרדיו החרדיות - 'רדיו קול חי' ו'קול ברמה' מגיעה בתקופה האחרונה לשיאים חדשים כשהפעם הקרבן למאבקים הוא הזמר יעקב שוואקי שהשיק בשבוע שעבר את אלבומו העשירי - "מוזיקה".

שוואקי הוקלט באולפן שבביתו לראיון בתכניתו של מנחם טוקר, שאמורה להיות משודרת במוצאי שבת הקרובה, ברדיו קול חי. אלא שלאחר שטוקר פרסם ברשתות החברתיות, כי שוואקי אמור להגיע לתכניתו בבכורה זעמו המתחרים ב'קול ברמה' וטענו כי לנוכח ההתנהגות לאחרונה של אנשי 'קול חי' מול הזמר, הם אלו שמגיע להם לקבל את ראיון הבכורה.

אנשי 'קול ברמה' כיוונו להדלפה מכוונת של אנשי קול חי לפיה, שירו החדש של שוואקי 'אלף, בית, גימל' לא הוכנס לפלייליסט של ערוץ המוזיקה של התחנה - 'קול חי מיוזיק' כי "אינו להיט". ההדלפה המשפילה כוונה כדי לקדם את ערוץ המוזיקה החדש, והתקבלה באדישות יחסית בקרב מנהליו של שוואקי.

ב'קול ברמה' החליטו "להשיב מלחמה", ובהוראת המנכ"ל, אריאל דרעי שלחו כתב לביתו של שוואקי בניו ג'רזי מבלי שמנהליו היו מודעים לעניין וערכו עמו ראיון שאמור להיות משודר כבר מחר בתכניתו של יואלי דיקמן "ליל שישי בחצות", כלומר, יותר מיממה לפני השידור ב'קול חי'. אנשי הרדיו מיהרו ופרסמו בכל מקום אפשרי על ה"ראיון בבכורה עולמית" ועוררו את זעמם של אנשי 'קול חי'.

המודעה של קול ברמה

ב'קול חי' מסתפקים אם לא לשדר את הראיון שהוקלט כבר עם הזמר, זאת למרות שלא הובטחה להם בכורה רשמית על ידי אנשי ההפקה שלו.

כזכור, גם באלבומו הקודם של שוואקי "מאמין בניסים" אירע אירוע דומה כאשר ברדיו גלי ישראל נעלבו מהעובדה ששוואקי לא התראיין אצלם בבכורה ובמשך כמה חודשים כל שיריו של הזמר הפופולרי הוחרמו בתחנה עד חג הפסח כאשר השדרנים דרשו להשמיע את הלהיט "והיא שעמדה" והחרם התמוסס.

ניסינו להשיג את תגובת אנשי ההפקה של שוואקי אך לא הצלחנו עד למועד פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר