מגמת שיפור בשירות?

נהג ב"קווים עילית" גידף והשפיל נוסעים חרדים, תועד ופוטר

בן מיעוטים שנהג בגסות כלפי נוסעים חרדים ובין השאר קילל אותם, פוטר מחברת 'קווים עילית' ונפתחה נגדו חקירה פלילית. "הוא צעק וקילל נוסעים בבוטות", מתאר עד ראייה (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
נהג האוטובוס המגדף (באדיבות המצלם)

נהג אוטובוס בחברת התחבורה "קווים-עילית", שתועד מקלל בגסות נוסעים חרדים במהלך נסיעה פנימית בביתר עילית, פוטר מהחברה לאחר שנוסע בקו שלח את התיעוד למשרד התחבורה.

מ.ק. אברך חסידי שנסע בקו 1 בעיר, שיחזר את המקרה: "ילדה קטנה צלצלה בפעמון והנהג, בן מיעוטים, לא עצר בתחנה המבוקשת". מ. העיר לנהג בעדינות על כך, ובתגובה החל הנהג לקלל ולגדף אותו בגסות, ואם לא די בכך - כ"עונש" החליט לא לעצור גם למ.ק. עד שהתרחק כמה תחנות ממחוז חפצו.

בנוסף, אשה תושבת העיר שהתעכבה מעט בירידתה מן האוטובוס, זכתה אף היא לגידופים מהנהג. "הנהג צעק עליה והתייחס בגסות למראה החיצוני", מספר מ.ק. ל"כיכר השבת". לדבריו, "הנהג גם עבר על החוק כשעשה תנועות מגונות בידו האחת, ולא החזיק את ההגה בשתי ידיו כנדרש".

הנוסע הנזעם שלח את התיעודים לחברת "קווים-עילית" ולמשרד התחבורה, ולאחר כמה ימים קיבל את תשובת "קווים" כי הנהג פוטר מתפקידו. נציג של משרד התחבורה פנה גם הוא אל הנהג בבקשה להעיד בבית המשפט נגד הנהג, שנפתחה נגדו חקירה פלילית בעקבות המעשה.

תגובת החברה לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר