המאבק על הבנייה

פרסום ראשון: סולחה בין גוטרמן לחסידות בויאן

לאחר שבכירי חסידות 'בויאן' יצאו במתקפה נגד ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן בטענה כי העירייה מעכבת במכוון את בניית הדירות עבור החסידות, נרשמה סולחה בין הצדדים (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גוטרמן והאדמו"ר מבויאן (צילום: באדיבות המצלם)

המתיחות בין חסידות בויאן לראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן על רקע הסחבת בפרויקט הדיור של החסידות בשכונת גרין פארק במודיעין עילית, הגיעה לסיומה, כך נודע ל"כיכר השבת".

בסוף השבוע דווח ב'כיכר השבת' על מתיחות בין ראש העיר לחסידות. חסידות בויאן המונה למעלה מ-100 משפחות המתגוררות ברובן בשכונות גרין פארק וחפציבה. בוועדת הדיור של החסידות במתקפה נגד עיריית מודיעין עילית והעומד בראשה בטענה כי העירייה מעכבת במכוון וללא סיבה את בניית הדירות עבור החסידות.

במכתב ששלח מוטי גולדיס, מזכיר ועדת הדיור של חסידי בויאן, למאות רוכשים, פתח את מכתבו בסקירה היכן עומדת הבנייה בשלב זה, בדבריו האשים את עיריית מודיעין עילית בעיכוב בבנייה.

וכך כתב: "לצערינו עם השלמת כל המשימות על ידינו וביניהם דרישות מיוחדות של עיריית מודיעין עילית, עיריית מודיעין עילית עדיין מעכבת את היתרי הבניה בתואנה חדשה שהם צריכים לקבל תכניות פיתוח מפורטות לכל השכונה מחברת גרין - פארק שהינם בעלי רוב הקרקעות ומהם נרכשה הקרקע לחברי הקבוצה".

אלא שבמהלך השבוע האחרון, נרשמה התפתחות, ראש העיר גוטרמן ישב עם בכירי ועדת הדיור של חסידות בויאן והצדדים הגיעו להבנות בכל הקשור לפרויקט הבנייה של החסידות.

מלבד זאת, בסוף השבוע השתתף גוטרמן באירוע חנוכת הבית והכנסת ספר תורה של החסידות בשכונת גרין פארק במודיעין עילית, במהלכו קיבל ברכה להמשך עשייה מבורכת מהאדמו"ר מבויאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר