דרמה בראשון לציון

סגנו של דב צור הודיע כי יתמודד נגדו ופוטר מתפקידו

סגנו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור, רז קינסטליך, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות. בתגובה, הודיע ראש העיר על פיטוריו מהסגנות (חדשות, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דב צור (צילום: Avi Dishi/Flash90)

דרמה במערכת הבחירות בראשון לציון: סגנו של ראש העיר דב צור, רז קינסטליך, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות. בתגובה, הודיע ראש העיר על פיטוריו מהסגנות.

בתקופה האחרונה פעלו גורמים כדי להריץ את קינסטליך לתפקיד יו"ר התאחדות הכדורגל הישראלי, זאת למרות שהיה ברור שהוא לוטש את עיניו למשרת ראש העיר בראשון לציון.

דב צור, נחשב עד לפרשת המעצרים בראשון לציון, לאחד מראשי הערים החזקים והיציבים בישראל, אולם בתקופה האחרונה החלו לצוץ עוד ועוד דמויות המתמודדות לראשות העיר.

מלבד רז קינסטליך, הודיעו כי יתמודדו לראשות העיר: חברת מועצת העיר ליאל אבן זהר, דורון אוזן ורותם אברוצקי כאשר מלבדם קיימת היתכנות להתמודדותו של ח"כ יואל חסון מ"המחנה הציוני".

בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כתב קינסטליך: "בדקות האחרונות הודעתי לראש העירייה, דב צור, על כוונתי להתמודד על ראשות עיריית ראשון לציון. ראשון היא עיר נפלאה. אין בכוונתי להשחיר אותה ולצייר תמונה קשה כדי לומר לכם לבחור בי. זה הבית שלי, אני אשמור עליו - מהעמדה הבכירה ביותר. מתוך מכלול השיקולים, זה הזמן שלי, שלנו, לקחת אחריות על ראשון לציון ולהוביל אותה קדימה".

בתגובה להודעתו של קינסטליך, החליט ראש העירייה דב צור ליטול ממנו את כל סמכויותיו.

בתגובת העירייה נאמר: "ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, הודיע היום לסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, ולחברי סיעתו, על הפסקת השותפות הפוליטית בין הסיעות. באותו המעמד נשללו באופן מידי כל הסמכויות מרז קינסטליך וחברי סיעתו, וכעת הם אינם מחזיקים באף סמכות שהואצלה להם על כל המשתמע מכך".

דב צור הוסיף כי "לשותפות פוליטית יש זכויות אבל גם חובות. החלטתו של קינסטליך להתמודד היא לגיטימית אבל אי אפשר להיות רגל אחת בתוך הקואליציה וברגל השנייה לפעול נגד העשייה של הנהלת העיר. למהלך הזה תהינה השפעות ארוכות טווח ונצטרך להגדיר מחדש את השותפות שלנו בקדנציה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר