ניצחון החרדים

מתחם התחנה: ברקת זימן ישיבה שלא מן המניין

ראש העיר ניר ברקת זימן את חברי מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין שתיערך ביום ראשון לדיון על הערר נגד ההחלטה בנוגע לפתיחת מתחם התחנה בשבת, כדרישת החרדים (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ניר ברקת. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ניצחון החרדים בעיריית ירושלים: כעת זה רשמי, ראש העיר ניר ברקת זימן היום (רביעי) את חברי מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין שתיערך ביום ראשון הקרוב בספרא לדיון על הערר שאמורה להגיש עיריית ירושלים למועצה הארצית לתכנון ובניה בניסיון להפוך שוב את ההחלטה בנוגע לפתיחת מתחם התחנה בשבת.

חברי מועצת העיר קיבלו בצהריים זימון לישיבה שתיערך, כאמור, ביום ראשון הקרוב. במכתב לחברי המועצה כתב ברקת: "הנכם מוזמנים להשתתף בישיבת מועצה שלא מן המניין בשעה 18:00 באולם המועצה. הצעה לסדר בנושא: התנהלות העירייה בכל הנוגע למתחם התחנה".

עוד נכתב: "להלן נוסח ההצעה: לאחר שהועדה המחוזית קובעת כי עיריית ירושלים תתנגד בכל דרך חוקית ומשפטית שהיא לתכנית (מתחם התחנה) המועצה מורה לכל עובדי העירייה שלא לפעול לקידום התכנית וזאת עד להכרעה בעררים. העירייה תשכור משרד עו"ד חיצוני לייצג אותה בבקשה זו, המועצה דורשת מראש העיר ומהיועץ המשפטי לדווח על בסיס יומי לראשי הסיעות על אופן טיפולם".

כזכור, חברי מועצת העיר ירושלים שסורבו על ידי ניר ברקת לכנס ישיבה שלא מן המניין בנושא מתחם התחנה, פנו לממונה על המחוז במשרד הפנים, בבקשה שתורה לברקת לכנס את הישיבה.

במכתב ששלחה הממונה לראש העיר ניר ברקת אתמול היא קבעה כי ברקת אינו מחויב לכנס את הישיבה, וכי עליו לערוך דיון חוזר על המתחם בישיבת המועצה הבאה שתערך ביום חמישי הבא.

כעבור זמן קצר, שיגרה מכתב חדש לראש העיר, בו חזרה בה מהחלטתה הראשונה והורתה לו לקיים דיון שלא מן המעניין כדי להותיר את האפשרוצת להגשת ערר בלוח הזמנים הקבוע בחוק.

יצוין, כי אם ישיבת המועצה הייתה מתכנסת מעל ראשו של ברקת וללא הסכמתו, הרי שאת הישיבה היה מנהל זקן חברי המועצה מיכל הלברשטאם. כעת, מכתבו של ברקת מלמד על יישור קו עם הדרישה החרדית לכנס ישיבה שלא מן המניין, והוא אף ינהל את הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר