לקראת פתרון כולל?

בכירי עיריית ירושלים סיירו במתחם של "שובו בנים"

הטענות כי מתחם האוהלים של קהילת "שובו בנים" הופך את אזור "החומה השלישית" בירושלים למזבלה, בגללן אף פונה השבוע מתחם זה, נידונו במהלך סיור של פקידי העירייה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פינוי המתחם, השבוע (צילום: עיריית ירושלים)

מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב הגיע להסדר עם תושבי שכונת מוסררה בירושלים ואנשי קהילת שובו בנים, בענין מתחם האוהלים שכזכור פונה השבוע.

במסגרת פעילות פקחי עיריית ירושלים, שבוצעה בסיוע משטרת מחוז ירושלים, פורקו כל המתקנים שנבנו במרחב הציבורי, שבין היתר כללו כידוע אוהל ענק ובמות ישיבה. כמו כן, פונו מהשטח רכבים נטושים, ציוד רב, שולחנות, כיסאות, מקררים ועוד. ספרי תורה שנמצאו במקום הועברו לישיבה סמוכה.

העירייה כזכור מסרה שהיא נהגה כך "במסגרת ניקיון מקיף של המרחב הציבורי ומניעת השתלטות חוזרת על השטח", תוך שהיא מציינת כי תפעיל אכיפה הדוקה כדי "למנוע ניסיון השתלטות או הקמה מחדש של המתקנים שפורקו".

אך כאמור ל"כיכר השבת" נודע, כי אתמול (רביעי) נרשמה התפתחות בענין: בשעת בוקר מוקדמת, הגיעו אל השכונה מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב, מנהל מנהל תפעול איציק נידם ומנהל אגף תברואה ציון שיטרית.

מטעם הקהילה השתתף בסיור בני מחלב, שהסביר את הצרכים של תושבי המקום חסידי "שובו בנים", והליקויים שאכן טעונים שיפור - על מנת שהשכונה תשמור על צביונה ולא תהפוך למזבלה.

התוצאות לא איחרו לבוא, ושעות לאחר הסיור הגיע למקום צוות פועלים מטעם העירייה, לניקיון יסודי בשכונה ומסביב לה. על פי הסיכום בין הצדדים, צוות ניקיון זה יקח אחריות החל מהיום על ניקיון השכונה, בכל שבוע.

בהמשך, ובהתאם לסיכום ראשוני שכבר הושג, צפוי לבוא פתרון מוסכם וכלל, לשביעות רצון החסידים שברובם הם תושבי השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר