הגולשים זעמו

ומי הציג את צד המחבל הדורס? ח"כ יהודה גליק

בצה"ל דיווחו על פיגוע דריסה בכפר חוסאן שליד ביתר עילית, אך חבר הכנסת יהודה גליק בחר לפרסם דווקא את עמדת אנשי הכפר כי מדובר בתאונה בלבד וכי הנהג ברח כדי "שלא יירו בו" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד בחר אמש (מוצאי שבת) להביא בדף הפייסבוק שלו דווקא את גרסת אנשי הכפר העוין חוסאן, בנוגע לפיגוע הדריסה של החיילים, קרא להם "חבריי בכפר חוסאן", וזכה לביקורת נוקבת מהגולשים.

על פי הודעת אנשי הכפר בחוסאן, המחבל נמלט מהמקום רק כדי "שהחיילים לא יירו בו,כפי שבטח היה קורה". לטענתם, מדובר בתאונת דרכים בלבד בשל הכבישים החשוכים של הכפר. לטענתם, מיד לאחר האירוע הוזמן אמבולנס פלסטיני לטפל בחיילים הפצועים.

הפוסט מעורר הסערה

המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בכפר חוסאן ונמלט, הסגיר את עצמו במהלך הלילה לידי כוחות הביטחון שניהלו אחריו מצוד נרחב. המחבל, החשוד בביצוע הפיגוע, הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

כזכור, אמש נהג רכב פלסטיני ניסה לדרוס כוח צה"ל שביצע משימת סיור רגלי בכפר חוסאן שבמרחב החטיבה המרחבית עציון. שלושה חיילים נפצעו באורח קל, הם טופלו במקום ופונו להמשך טיפול בבית החולים.

הגולשים מיהרו לתקוף את ח"כ גליק על התייצבותו המהירה לצד המחבל למרות שלא שוחח בנושא עם גורמי הביטחון שמכריזים בבטחה כי מדובר בפיגוע. "מצטערת. מאמינה יותר לדובר צה"ל מאשר לחברים בחוסאן", כתבה אחת מהם.

חבר מועצת העיר ירושלים, אריה קינג כתב לגליק: יהודה. עצוב. עצוב מאד. לא ייאמן ובלתי נתפס. אחרי כל כך הרבה שנים? אחרי כה הרבה הרוגים ואתה עדיין מבלי להמתין לעמדת החיילות והחיילים וללא שיהוי לממצאי חקירת השב"כ... היית חייב להיות הראשון להוציא את ההודעה של החברים מהכפר חוסאן. עצוב".

גליק זכה גם לעקיצות מהגולשים שהתייחסו לשביתת הרעב התמוהה שלו עד להטלת מס על הטבק לגלגול. "גליק, לא ברור למה אתה מצדיק תפלסטינאים בזמן שידוע שהם מעשנים כבדים של סיגריות!!!".

"כמו כן, הטבח במלון פארק התרחש אחרי שפלסטיני טבל את המרור בחזרת חזקה מדי, והיה לו כל כך חריף עד שהוא התפוצץ", לעג לגליק גולש אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר