משלמת בכיסאה

רגב: לא אאשר את מתווה הכותל הרפורמי - מטעמי מצפון

שרת התרבות מירי רגב פרסמה הערב כי אין בכוונתה לתמוך במתווה הכותל שיאפשר לגברים ונשים להגיע למתחם יחד • "החלטתי להיות נאמנה למצפוני" (חדשות, פוליטי מדיני)

השרה רגב (צילום: דוד כהן / פלאש90)

שרת התרבות מירי רגב, המשמשת גם כיו"ר הועדה למקומות הקדושים, פרסמה הערב (רביעי) בדף הפייסבוק שלה כי החליטה להתנגד למתווה הכותל אותו דורשים הרפורמים.

את ההודעה ניסחה השרה כך: "חברים יקרים, בחודשים האחרונים התלבטתי קשות. מצפוני לא נתן לי שקט. לא יכולתי לאשר את מתווה הכותל באופן שהיה פוגע בסדרי עולם. דרישת הרפורמים להפוך את הכותל למקום בו נשים וגברים מתפללים יחד, לא מקובלת עליי ולא על מורשת ישראל".

השרה מוסיפה וכותבת, "החלטתי להיות נאמנה למצפוני ולכן הודעתי לראש הממשלה שאין בכוונתי לאשר את מתווה הכותל מתוקף סמכותי כיו"ר הוועדה למקומות קדושים. כל אדם רשאי לבקר בכותל ולשאת את תפילתו לבורא עולם, ובתנאי שיעשה זאת מתוך כבוד למקום ולמורשת ישראל".

את דבריה מסכמת השרה רגב: "שבנו אל הקדוש שבמקומותינו שלא על מנת לבזות אותו. כולי אמונה ותקווה שאנו נשמור על קדושת הכותל ונכבד אותו".

על פי הדיווח של עמית סגל, החליט נתניהו בהסכמה עם רגב להסיר אותה מתפקידה כיו"ר הוועדה שמופקדת על אישור העבודות להרחבת הרחבה המשותפת בכותל זאת בשל חוסר רצונה לשתף פעולה עם המתווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר