הפגנות הקיצוניים נגד הח"כים

תרגיל אבטחה בביתו של גפני; סמויים סביב ביתו של מקלב

ניסיונות תקיפת ח"כי 'דגל התורה' משה גפני ואורי מקלב, בעקבות חוק הגיוס, וההפגנות ליד בתיהם, מביאים את המשטרה להיערכות שיא - מתרגילי אבטחה ועד בלשים סמויים סביב הבתים (אקאטוליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שוטרים בביתו של גפני. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

בעקבות ניסיונות התקיפה וגל ההפגנות בשבועות האחרונים, בעקבות חוק הגיוס, נגד חברי הכנסת של 'דגל התורה', היו"ר משה גפני וח"כ אורי מקלב, ערכו במשטרה בשעה האחרונה (חמישי) תרגול מוצלח באבטחה והגנה על ביתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בימים האחרונים החריפו המפגינים את רמת ההתבטאויות והחלו לקרוא "גפני רוצח" וכן "גפני ראשי תיבות פורץ גדר ישכנו נחש".

אתמול, במהלך תפילת ערבית בבית כנסת 'בית הלל', ניסה אחד הקיצוניים לתקוף את גפני והמתפללים השתלטו עליו וגירשו אותו מהיכל התפילה.

ההפגנה מול ביתו של גפני (צילום: כיכר השבת)

לדברי גורמים במשטרה, ההיערכות להגנה על ביתו של גפני טובה ותרגיל האבטחה שנערך הבוקר, הוכתר בהצלחה.

במקביל לכך, תוגברה האבטחה גם בסביבת ביתו של ח"כ אורי מקלב. ל"כיכר השבת" נודע כי בהערכת מצב שנערכה אמש בשיתוף משמר הכנסת ומשטרת מחוז ירושלים הוחלט להפעיל אמצעי אבטחה שונים, בין השאר הוחלט על הפעלת אבטחה סמויה סביב הח"כ וביתו.

ל"כיכר השבת" נודע כי במאמצי האבטחה ישולבו אמצעים טכנולוגיים חדישים יחד עם כח אדם ובלשים סמויים לשמירה על בטחון חבר הכנסת.

ח"כ מקלב עם יו"ר הכנסת, השבוע (באדיבות המצלם)

"מדובר בשכונה חרדית הסמוכה לשכונות ערביות ואיננו רוצים לגרום לחרדה מיותרת בשל המצב הבטחוני הרגיש", מסבירים גורמים במשטרה את השימוש בשוטרים סמויים.

במשטרת ישראל כאמור לא לוקחים סיכונים והגבירו את האבטחה על השניים זאת בעקבות האיומים והחשש לחייהם.

ל"כיכר השבת" נודע כי מאמצי האבטחה המשטרתיים מגיעים כהוראה ישירה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וקצין הכנסת יוסף גריף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר