פרסום ראשון

בני ברק: 'הליכוד' ו'הבית היהודי' במגעים לרשימה מאוחדת

מפלגת 'הליכוד' צפויה להריץ רשימה למועצת העיר בני ברק • בשלב זה מתנהלים מגעים מול מפלגת 'הבית היהודי' לבחינת אפשרות לריצה משותפת, בכדי להבטיח הכנסת מנדט • כל הפרטים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מפגינים חילונים בבני ברק. ארכיון (צילום: תומר נויברג / Flash90)

כאב הראש של המפלגות החרדיות? מפלגת 'הליכוד' בבני ברק, בראשות יעקב וידר, צפויה להריץ רשימה למועצת העיר בני ברק, כך נודע ל"כיכר השבת". הרשימה, תחבור ככל הנראה למפלגת 'הבית היהודי', מה שיאפשר בוודאות הכנסת מנדט למועצת העיר.

לפני מספר חודשים זכה יעקב וידר במקום הראשון בפריימריז במפלגת הליכוד בבני ברק. כעת, הוא מתעתד לרוץ למועצת העיר, לאחר שבבחירות 2013 לא הצליחה רשימת הליכוד להכניס מנדט למועצת העיר.

בליכוד בטוחים כעת כי עם גידול המפלגה והמטה החרדי הם יצליחו להכניס מנדט למועצה.

בבחירות הארציות קיבלה מפלגת הליכוד בבני ברק 3,591 קולות ומפלגת הבית היהודי קיבלה 1,848 קולות.

ח"כ דוד ביטן הממונה על המערכה המוניציפאלית בליכוד אישר ל'כיכר השבת' כי ישנם מגעים חבירה עם 'הבית היהודי'.

יצוין, כי הליכוד לבד יכול להניס מנדט למועצת העיר, לאחר שמנדט שווה כיום כאלפיים קולות, למרות זאת, פועלים הצדדים לחבירה של שתי המפלגות.

אתמול (רביעי) שוחח ביטן עם חה"כ שולי מועלם שמונתה לסייע בבחירות המקומיות. השניים סיכמו לפעול יחד להכנסת מנדט למועצת העיר בני ברק.

גידול משמעותי בקרב מצביעי הליכוד החרדים נובע בין היתר בשל היעלמותה של מפלגת 'טוב', שייצגה את החרדים העובדים, מהפה. "מפלגת הליכוד היא בית לחרדים רבים שבורחים מהצבעה למפלגות סקטוריאליות", אומר וידר.

הערכות הן כי אנשי 'דגל 'התורה' שיקבלו את הראשות בבחירות הקרובות ינסו להפעיל לחץ על ראשי הליכוד להורות לפעילי המטה החרדי במפלגה לבטל את הריצה העצמאית.

כחלק מהניסיון להביא לבחירות בעיר בני ברק, הצהירו בעבר בליכוד על ריצה לראשות העיר, אך בבחירות הקרובות נראה כי יסתפקו בהרצת רשימה למועצת העיר.

וידר מאשר בשיחה עם "כיכר השבת" כי ישנם מגעים לצירוף 'הבית היהודי' לרשימה מאוחדת. לדבריו: "בימים אלו נעשים חוגי בית ונערכים לרוץ בכל הכוח ולהכניס לפחות מנדט אחד למועצת העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר