מסר לאבוטבול

ב'דגל' מסתערים על בית שמש: להעביר כתובות

תושבים חדשים בבית שמש התבקשו להעביר במהירות כתובות לעיר בכדי שיוכלו להשתתף בבחירות, כך עולה מישיבת בכירי 'דגל' התורה המבקשים להעביר מסר לראש העיר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת בכירי 'דגל', אמש (צילום: באדיבות המצלם )

הבחירות, המתוחות בלאו הכי בעיר בית שמש, הביאו אמש (רביעי) את קודקודי 'דגל התורה' להתכנס בעיר עם מספר פעילים מצומצם. בכנס הוחלט לא להמתין כמו במערכות בחירות קודמות, לפתוח מטות ולעדכן את כתובות התושבים על מנת למצות את כוחם בעיר.

בעוד המו"מ בין ראש העיר משה אבוטבול לנציגי 'דגל התורה' תקוע, ב'דגל' לא מבזבזים זמן ושולחים איום מרומז על אופציית ההתמודדות לראשות העיר. הבוקר אף דווח ב'בקהילה' כי משה מונטג הבהיר לראשי 'דגל התורה' כי במידה והם רוצים להריץ מועמד מטעם המפלגה לראשות, הרי שכעת זה הזמן המתאים.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאור העובדה שתושבים רבים הגיעו להתגורר בעיר בשנתיים האחרונות וחלקם לא ביצעו העברת כתובת לכתובתם העדכנית בעיר, התקבלה הוראה בכינוס הפנימי לפעול להעביר כתובות כבר בבין הזמנים הקרוב.

הוקמו מטות אזוריים העובדים על מיפוי ופילוח נתונים לפי קהילות ופועלים לאתר את אותם אלו שלא ביצעו את העברת הכתובת.

אמש התקיימה ישיבה נוספת של גבאי קהילות יחד עם נציגי דגל התורה בעיר שם הועברו הנחיות ברורות להמשך הפעילות.

יצויו כי נראה כי בתנועה הליטאית רוצים למקסם את כוחם ולהגיע לחמישה מנדטים. בכינוס הפנימי התקבלו הוראות להירתם לעבודת המטה לבדוק מול השכנים המשתכנים החדשים שייגשו למשרד הפנים ויעבירו את הכתובת בתעודות הזהות.

גורם ב'דגל התורה' אומר ל"כיכר השבת": "פתחנו את המערכה מוקדם, יובהר כי למרות המו"מ מול אבוטבול, אנחנו לא בכיס שלו. ובכל רגע נוכל להכריז על התמודדות לראשות העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר