לקראת ההכרזה

מזכירות אגו"י תאשר ליוסי דייטש להתמודד בירושלים

מזכירות אגודת ישראל בירושלים תתכנס מחר (שלישי) לישיבה מיוחדת, כדי לדון בהיערכות לקראת הבחירות לעיריית ירושלים, וצפויה לאשר ליוסי דייטש להתמודד לראשות העיר (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוסי דייטש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הקרב על ראשות העיר ירושלים עולה שלב: מליאת מזכירות אגודת ישראל בירושלים תתכנס מחר (שלישי) לישיבה מיוחדת, כדי לדון בהיערכות לקראת הבחירות לעיריית ירושלים, שיערכו בעוד כשלשה וחצי חודשים, וצפויה לאשר ליוסי דייטש להתמודד לראשות העיר.

מדובר ביישורת האחרונה לפני הכרזתו הרשמית של דייטש על התמודדותו, שצפויה כפי הנראה עוד השבוע עם תמיכת החסידויות הגדולות, כאשר במקביל ימתין לתמיכת מפלגות ש"ס ו'דגל התורה'.

בידיעה שהתפרסמה הבוקר (שני) בביטאוני 'אגודת ישראל', 'המודיע' ו'המבשר', נכתב כי הסיבה לכינוס הם - "האתגרים הרבים העומדים לפתחה של היהדות החרדית בירושלים, מצריכים היערכות מיוחדת מבעוד מועד, על מנת להביא להצלחה מרבית והגדלת כוחה של היהדות החרדית בעיריית ירושלים".

במהלך הישיבה ימסור יו"ר מרכז אגו"י בירושלים, סגן השר מאיר פרוש, סקירה על מערכת הבחירות שעל סדר היום, ויתקיים דיון פתוח בין כל המשתתפים. הישיבה תתקיים מחר, יום שלישי, בשעה 19:00 אחה"צ, בחדר הישיבות שבמרכז אגו"י בירושלים ברחוב פרס 2.

גורם במפלגה אמר ל'כיכר השבת' כי "מדובר בכינוס פורמלי-משפטי ולא בכינוס פוליטי. למרכז המפלגה ברור כי בכדי שמועמדותו של דייטש תהיה רצינית יש צורך לנהל משא ומתן עם המפלגות החרדיות השונות, וזו מטרת הכינוס להעניק לדייטש את אישור המפלגה לנהל בשמה משא ומתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר