השחתת השלטים

יומיים לאחר המעצר: שני הקטינים ישוחררו

יומיים לאחר מעצרם של שני הקטינים בירושלים בחשד להשחתת שלטי בחירות של ח"כ רחל עזריה, הבוקר (רביעי) החליט בית המשפט על שחרורם - הערב - בתנאים (חדשות)

השחתת שלטי עזריה. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יומיים לאחר מעצרם של שני הקטינים בירושלים בחשד להשחתת שלטי בחירות של חברת-הכנסת רחל עזריה המועמדת לראשות העיר ירושלים, הבוקר (רביעי) החליט בית המשפט על שחרורם בתנאים.

לפי ההחלטה, הערב בשעה 18:00 הם ישוחררו מהמעצר, אחד עם הרחקה מירושלים של 21 ימים והשני למעצר בית בירושלים למשך 21 ימים.

השחתת השלטים. אילוסטרציה (צילום: איציק פ.)

פרקליטו של אחד העצורים, עו"ד רועי פוליטי, אומר ל"כיכר השבת" כי "עררים דחופים אכן הוגשו לבית המשפט המחוזי בעניינם של העצורים, אולם עוד קודם לדיון בהם הגענו לפתרון שמחד יאפשר למשטרה להשלים את החקירה ומאידך יבטיח את שחרורם המהיר של הקטינים".

עו"ד נדב גדליהו המייצג את העצור השני הגיב להחלטה לשחרר את העצורים למעצר בית, "המדובר בהחלטה מאוזנת. מה שחשוב הוא שהשופט קבע שאין עילת מסוכנות ולכן דחה את בקשת המשטרה למעצר. תלישת מודעות אינה מקימה עילת מסוכנות. חד וחלק. אני מקווה שהמשטרה ישראל יפנימו את ההחלטה".

עו"ד נדב גדליהו, באדיבות המצלם

כזכור, במשטרת ירושלים החליטו להילחם בתופעת השחתת שלטי הבחירות של המועמדת לראשות העיר ח"כ רחל עזריה. ביום שני ארבו בלשי המשטרה בשכונת גאולה בירושלים למשחיתית השלטים.

כעבור מספר דקות של מארב, החלו מספר חשודים להשחית את שלטי הבחירות עם תמונת עזריה, כשברקע נשמעים צעקות "פריצות". הבלשים יצאו מהרכב וביצעו מעצר מהיר של שני קטינים בחשד למעורבות בהשחתה.

הלילה, עצרו בלשי המשטרה צעיר חרדי קיצוני כבן 15 בכיכר השבת בירושלים לאחר שנתפס מנסה להשחית שלט בחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר