"עומדים מאוחדים"

שלושת העיתונים היהודיים בבריטניה בקמפיין נגד קורבין

הקהילות היהודיות בממלכה ממשיכות במלחמתן באנטישמיות הרווחת בסיעת ה'לייבור' בראשותו של ג'רמי קורבין • כעת, שלושת העיתונים היהודיים משתפים פעולה (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
ג'רמי קורבין, מנהיג ה"לייבור" (צילום: shutterstock)

שלושת העיתונים היהודיים בממלכה המאוחדת מצטרפים למאבק באנטישמיות שניתנה לו לגיטימציה בין כותלי סיעת ה'לייבור' הבריטית, כך מדווח ה-JTA.

כזכור, מנהיג הסיעה השנייה בגודלה בבריטניה, ג'רמי קורבין, החליט כי במפלגה לא יילחמו באמירות אנטישמיות, התאחדו הקהילות היהודיות כולן כדי להיאבק בסיעה, ולמנוע מבריטניה להגיע לממשלה בראשות קורבין. לאחר שרבה הראשי של הממלכה, הרב אפרים מירביס וכן 68 רבנים מכל קווני הקשת שיגרו מכתבים חריפים לקורבין, כעת מצטרפים כלי התקשורת למאבק.

שלושת העיתונים, 'ג'ואיש כרוניקל', 'ג'ואיש ניוז' ו'ג'ואיש טלגרף', הם מתחרים ידועים, אבל הם החליטו לפרסם באותו יום מודעה בניסוח אחיד, שתופיע בשערי העיתונים. המודעה, שהופיעה בעיתונים שהודפסו אתמול (רביעי), נשאו את הכותרת "אנו עומדים מאוחדים", והשתרעו על כל העמוד הראשון.

"אנו בוחרים לעשות כך, משום שהמפלגה שעד לפני זמן לא רב היתה בית טבעי עבורנו, מאבדת את ערכיה ויושרתה בגלל בוז שרוחש קורבין ליהודים ולישראל", נכתב במודעה שהופיעה, כאמור, בשערי כל העיתונים היהודיים. "כתם האנטישמיות המביש משתולל בממלכת הוד מלכותה מאז שנת 2015, השנה בה קורבין נבחר לראשות ה'לייבור'", פורסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר