"בגלל קצת במבה"

רדיפת חרדים? "נפל לנו חטיף; פקח זינק - וקנס ב-320 שקל"

משפחות חרדיות המגיעות בימים אלו בהמוניהם לפארק ענבה המטופח שבמודיעין, נדהמו לגלות משטר קנסות קפדני שהנהיגה העירייה במקום, כשכל פירור שנופל לרצפה גורר איתו קנס (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פארק ענבה (צילום: מתוך אתר העירייה)

"עיריית מודיעין מתנכלת לחרדים" - כף נטען מפי משפחות ברוכות ילדים המגיעות בימי 'בין הזמנים' הללו אל פארק ענבה בעיר מודיעין.

תלונות שהגיעו למערכת "כיכר השבת" מספרות על משפחות בני תורה שיצאו לטייל בפארק המוכר, הסמוך למודיעין עילית, ו'הוענשו בחומרה'.

"ישבנו בפארק, אני ובני המשפחה", מתארת אם לשבעה, "כשפתאום נפלו לנו כמה חתיכות במבה מהשקית. פקח שעבר במקום, כאילו חיכה לרגע הנכון, זינק כמו נחש, ונתן לנו דו"ח של 320 שקל".

חרדים בפארק ענבה (צילום ארכיון: באדיבות יואל תמנליס)

אחד המטיילים אומר ל'כיכר השבת': "לאחרונה התחוללה סערה לאחר שראש עיריית גבעת שמואל אסר את הכניסה לפארקים בעיר. ראשי עיריית מודיעין מתוחכמים יותר: הם נותנים לנו להיכנס, אבל קונסים אותנו כדי שלא נעז לחזור".

"איזו משפחה יכולה להבטיח שלא יפול לה שום דבר מהשקית? ברו שזו רדיפת חרדים מכוונת, שמצאה 'תירוץ מוצלח' לממש אותה", מוסיף נופש חרדי אחר.

גם לוועדה לפניות הציבור של הכנסת הגיעו תלונות של אזרחים. באחת מהן נכתב: "זה לא שהשלכנו זבל בכוונה תחילה. בסך הכל נפל לנו משהו, והפקחים לא מתחשבים. אנחנו מציעים להרים את מה שנפל, אבל הם מתעקשים באכזריות".

אחד הקנסות חסרי הפרופורציה (צילום מסך)

מיו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) נמסר: "רוח האנטישמיות הפושה בישראל עלולה להשפיע על כל ראש עיר וכל פקח, וכל מי שבידו לדכא יהודים בעלי חזות חרדית בארץ הקודש. יש לעקור את התופעה מהשורש".

עיריית מודיעין לא הגיבה לפניית 'כיכר השבת' בנושא. כשזו תגיע, היא כמובן תתפרסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר