אסונות בין הזמנים

ההרוגה בתאונה הקשה באלפים הצרפתים: יעל בסיס ע"ה

אסון כבד במיוחד סמוך לעיירת הנופש ואל טורנס שבאלפים הצרפתים. יעל בסיס ע"ה, אם לארבעה שעבדה כמשווקת של מלון במקום, נהרגה בתאונה. אורחים במלון: "זה הלם בלתי נתפס" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרכב לאחר התאונה (צילום: זק"א )

טרגדיה קשה התרחשה בשעות הערב בהרי האלפים בצרפת. במהלך תאונה חזיתית שהתרחשה בשל החלקה בכביש נהרגה האישה החרדית יעל בסיס ע"ה, תושבת העיר אלעד ואם חד הורית ל-4 ילדים.

שניים מילדיה היו עימה ברכב ונפצעו בדרגות פציעה שונות. כוחות הצלה שהגיעו לזירה החלו במאמצי החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותה.

כוחות ההצלה והמסוק בזירה

בסיס ע"ה עבדה במלון בעיירת הנופש וואל טורנס שבאלפים הצרפתים והגיעה בעצמה לנפוש במקום עם ילדיה.

אורחים חרדים סיפרו ל'כיכר השבת', כי יעל ע"ה עסקה בעבודתה במלוא ברצינות והתייחסה לכל משפחה במאור פנים וסייעה בכל מה שאפשר.

"מדובר בהלם גדול, אנחנו לא מעכלים את האסון. רק אתמול היא צחקה כאן בלובי ודיברה עם כולם. איזו שמחת חיים, איזו אהבה לילדים וכך ברגע הכל הלך", סיפרה אחת האורחות במלון.

מתפללים לרפואת הילדים בעיירת הקיט

העסקן חונא דייטש שנופש במלון בואל טורנס מסר ל'כיכר השבת', "זו אישה יקרה, שנהרגה בתאונה קשה אנחנו בהלם. הילדים בטראומה ואנו כעת מתפללים עליהם".

יהודה שפירא מתנדב זק״א שהיה בזירת התאונה מספר: ״מדובר בכביש מפותל ומסוכן מאוד. הייתי בנסיעה וראיתי את התאונה תוך כדי נסיעה, עצרתי מיד להגיש עזרה ראשונה. נוסעת אחת הייתה מחוסרת הכרה הנוסעים נוספים שהיו ברכב פונו לבית החולים במצבים שונים. הרכב התרסק לגמרי. כוחות הרפואה שהגיעו במהירות למקום החלו בפעולות החייאה על אישה שסבלה מפגיעה רב מערכתית ונפטרה במקום. טיפלתי בגופה בשטח ומקביל יצרתי קשר עם מפקד יחידה הבינלאומי של זק״א מתי גולדשטיין שפעל בשיתוף צוות זק"א צרפת מול הרשות המקומית כדי שנוכל לטפל על פי ההלכה היהודית ואכן אספנו את הממצאים הרבים בזירת התאונה".

נא להתפלל על הילד, דביר בן יעל לרפו"ש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר