תעלומה

איך הצליחו השודדים להעלים את הכתרים המלכותיים?

שבדיה בהלם: שודדים הצליחו לעקוף את מערכת האבטחה, ולגנוב את הכתרים והשרביטים של מלך ומלכת שבדיה מהמאה ה-17 • "נראה כמו עבודה מוזמנת מראש" (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הקתדרלה השבדית המלכותית (צילום: shutterstock)

שודדים הצליחו להניח את ידיהם על חפצי ערך בעלי חשיבות גבוהה מבית המלוכה השבדי של המאה ה-17. משטרת שבדיה חוקרת את האירוע ומחפשת אחר השודדים.

לפי הדיווח באתר החדשות, צמד השודדים הצליח שלשום (שלישי) לעקוף את כל מערך האבטחה של הקתדרלה הממוקמת דרומית לשטוקהולם שבשבדיה, ולהבריח את הכתרים והשרביטים של המלך והמלכה מהמאה ה-17.

רשויות החוק והאזרחים עדיין תוהים כיצד עקפו השניים את המחסום, מצלמות האבטחה וגלאי התנועה - ויצאו עם הכתרים והשרביטים של המלך קארל ה-9 ואשתו קריסטינה, ששלטו בממלכה לפני כ-400 שנה. על פי הדיווח, השודדים נעזרו באופניים כדי לעבור את המרחק שבין הכנסייה לאגם מלרן, ושם עלו על כלי שיט - סירת מנוע או אופנועי ים - כדי להתרחק עם השלל.

שוטרים שבדיים (צילום: שאטרסטוק)

משטרת שבדיה טרם הצליחה למצוא קצה חוט באשר לפרשה, ולכן היא פנתה לציבור הרחב בבקשה להתגייס למאמץ החיפוש אחר השודדים, בהנחה שהם עזבו את המדינה.

"לא ברור לנו לאיזו מטרה נגנבו התכשיטים, לאור העובדה שבלתי אפשרי למכור אותם", אמרה האחראית על גניבת מוצרים יקרי ערך במשטרת שבדיה. "עם זאת, ידוע שהערך הכספי שלהם רב, ונראה שהיה מדובר בעבודה שהוזמנה מראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר