עולה להתקפה

בנט נגד ליברמן: "מספיק עם התירוצים"

שר הביטחון ליברמן אמר כי ילדים הם שמשגרים את בלוני התבערה - בשליחות חמאס. בתגובה, השר בנט תוקף את דבריו בחריפות: "מספיק עם התירוצים והסיפורים" (אקטואליה)

השר בנט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שוב עימות בין חברי הקבינט: שר החינוך נפתלי בנט יוצא במתקפה חריפה נגד שר הביטחון אביגדור ליברמן בעקבות דבריו בעניין בלוני התבערה המשוגרים מעזה ליישובים בדרום.

כזכור, מוקדם יותר היום אמר ליברמן, במהלך סיור במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר בצפון הארץ, כי "בגלל שהם משגרים אותם מתוך בתים מאוכלסים ושולחים בכוונה ילדים קטנים, גם ממרחקים של 3-4 ק"מ שאתה לא רואה יותר חוליות שיגור, אז אנחנו עושים את השיקולים שלנו".

ליברמן הוסיף ואמר כי "בכל אופן צריך לפגוע באלו שמפעילים את אותם משגרי בלונים ולא בפיונים, לא במבצעים, אלא במשלחים. אנו נפעל בהתאם. בשבוע האחרון הם עברו למהלך מסודר ומתוכנן תחת הנחיה ברורה של ראשי חמאס לשגר את העפיפונים או הבלונים מתוך בתים מאוכלסים ומתוך דירות ובעיקר ע"י ילדים".

בתגובה, אומר השר בנט, חבר הקבינט, כי "מספיק עם התרוצים והסיפורים כאילו מדובר רק בילדים. ‏זה לא נכון. ‏מרבית משגרי העפיפונים ובלוני האש הם מחבלים מבוגרים".

לדברי בנט, "‏לו חיסלנו את אותם המחבלים כבר בשיגור בלוני האש הראשונים, טרור האש היה נגמר מיד, כמו בטרור הגדר. ‏אסור לחכות לאסון".

"‏יש לחסל כל מחבל שמנסה לרצוח אותנו", חתם בנט את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר