הקרב על השוק

ראש העיר ברקת נגד סגן השר יעקב ליצמן

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יוצא נגד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן המבקש לסגור את 'מתחם הבילויים' בשוק מחנה יהודה בעיר: "הוא לא יכול להתעמר באנשי מחנה יהודה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליצמן וברקת (צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

ר"ע י-ם ניר ברקת, מדבר על הכל רגע לפני שעוזב את כיכר ספרא. ברקת, מתייחס לתמיכתו בזאב אלקין לראשות העיר ירושלים, על המריבה של אלקין מול הסניף המקומי וגם על מאבקו של ליצמן נגד מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה.

בראיון למגזין סופ"ש של 'גלובס' נשאל ברקת על ניסיונות של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לסגור את מקומות הבילוי בשוק מחנה יהודה בשעות הערב: "אנשי מחנה יהודה פועלים לפי החוק, יש להם זכויות, הן יישמרו, וליצמן לא יכול להתעמר בהם. אנחנו נאפשר את הפעילות בערבים, במסגרת המידתיות".

ברקת הוסיף: "יש גם אנשים שגרים שם ולכן נתייחס לכל דבר באופן ענייני. אם מישהו מגזים לפי חוק הרעש, נחזיר אותו לתלם. סך הכול מחנה יהודה הוא מקום ראוי וטוב, שצמח בתקופתי בצורה יוצאת דופן, ואנחנו מעוניינים שימשיך לפעול ולהתפתח".

על ה"דיל" המדובר בינו לבין אלקין: "אני תומך בו בלי קשר לכלום, כי אני חושב שיש לו יכולת להתמודד עם מערכות מורכבות. הוא היה יו"ר קואליציה מוצלח וידע להביא משאבים לעיר כשר לענייני ירושלים. עבורו כשר בכיר בממשלה זו הקרבה ולקיחת סיכון לבוא לעיר, ואני מאוד מעריך את זה".


"אתה פוקד גם חרדים?" נשאל ברקת.

"החרדים בירושלים הם ליטאים של יהדות התורה, מה להם ולליכוד? אני מאמין בלפקוד ליכודניקים אמיתיים, לא כאלה שמתפקדים רק לצורכי הפריימריז. לאורך הזמן זו הגישה הכי משתלמת. ובכל מקרה, לא פקדתי חרדים לליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר