הסתה באשדוד

ברוסית ובעברית: המועמד מסית נגד חרדים

הבחירות באשדוד כבר הפכו מזמן לתחרות מי יסית בעוצמה רבה יותר כנגד תושביה החרדים של העיר. הפעם זה המועמד אלי נכט שיצא בקמפיין נגד "הכפייה הדתית" בעיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

קרב הבחירות באשדוד מלווה בהסתה חסרת תקדים נגד המגזר החרדי. אלי נכט, עו"ד רוסי צעיר שהחליט לרוץ למועצת העיר ברשימה חדשה בשם "עתיד אשדוד", החליט לרכב על החרדים ולהסית נגד "הכפיה הדתית", וזאת כדי לגרוף קולות מהמועמד הרוסי סניה כצנלסון שעומד בראש הרשימה הגדולה במגזר הרוסי בעיר.

אלא שנכט הצעיר הגביר תעוזה ובחר לפרסם את הקמפיין המסית שלו גם על אוטובוסים שנעים בשכונות החרדיות באשדוד, ועורר בכך את זעמם של החרדים.

מתיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" נראים שלטי הבחירות של נכט על אוטובוסים ברובע ז' החרדי, כתובים ברוסית ובעברית.

המצע של נכט מבוסס כולו על הסתה נגד הציבור החרדי/דתי בשאדוד. בשלטים שפרסם נכתב: "די לכפיה", כן לתחבורה ציבורית בסופ"ש ולשינוי חוק העזר העירוני".

חרדים תושב רובע ז' אומר ל"כיכר השבת": "נכט גדל על חשבון כצנלסון ושיהיה לו לבריאות, אבל למה הוא עושה זאת על גבם של החרדים? שישאירו את הסכסוך שלהם אצלם בבית, במגזר הרוסי, אין שום סיבה שבעולם שהשלטים הללו יעברו אצלנו מתחת לבית".

עוד הוסיפו: "אין לי ספק שאם היה מדובר באתיופים או בערבים כבר הייתה קמה זעקה ציבורית גדולה. אבל כשמדובר בחרדים כולם שותקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר