תיעוד מזעזע

אברך הוכה בידי שוטרים; "בשביל שתספר לכל החברים החרדים המסריחים שלך"

תיעוד קשה לצפייה ממעצר אלים במיוחד שביצעו שוטרים, מעורר זעם הן בשל התקיפה הקשה שנצפית בו והן בשל האמירות האנטי-חרדיות שהופנו כלפי העצור • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם / 'כאן 11')

תיעוד של מעצר אלים ברחוב החרדי בירושלים, שפורסם הערב (שני) ב'כאן 11', מסעיר את הרחוב החרדי.

מדובר באברך, מחשובי חסידי סלונים בעיר, שנעצר לאחרונה בעקבות תלונת סרק, תוך שימוש באלימות ברוטלית מצד המשטרה, למרות שכלל לא התנגד למעצר והיה אזוק בידיו וברגליו.

על פי הדיווח של העיתונאית יערה שפירא, בעבות התקיפה האכזרית נפצע האברך קשות, ואושפז למשך שבוע עם 3 שברים בצלעות, פגיעה בריאות וחבלות בכל גופו.

בתלונה שהגיש למח"ש פרקליטו של הקורבן, עו"ד אברהם זינגר, נכתב: "השוטרים דאגו להבהיר למרשי את הסיבה לתקיפה האכזרית: 'עכשיו, לך תספר לכל החברים המסריחים שלך, מה קורה למי שאינו נשמע בקול שוטר!'".

עוד נכתב בתלונה למח"ש, כי "השוטרים התלוצצו ביניהם ו'הרשו' ברוב חסדם למרשנו לחזור ולהתכופף אל תוך הניידת ולכיוון הרצפה, לחפש ולהרים את כיפתו ואת משקפיו, זאת כשהוא אזוק בשתי ידיו, כולו כאוב, חבול ומוכה, מכנסיו מופשלות מטה, בגדיו קרועים וראותו לקויה. השוטרים 'נהנו' מן המחזה, ולא הפסיקו לגחך ולצחוק באכזריות על מרשנו".

רגלו של העצור, לאחר האירוע האלים

עוד נטען, כי "השוטרים הפשילו את חולצתו של מרשנו כלפי מעלה, והותירוהו בגב חשוף, כשידיו נתונות באזיקים לעורפו, והחלו לעלות על גבו עם נעליהם / מגפיהם, לדרוך ולקפוץ עליו, לרמוס אותו ולבעוט בו בעוצמה רבה ובאכזריות מרושעת, תוך השמעת קללות נמרצות ומגעילות כלפיו וכלפי הציבור החרדי בכלל, ותוך שצחקו וגיחכו עליו להנאתם - מחזה אשר מזכיר ימים אפלים במיוחד בתולדות העם היהודי".

בנוסף, "אחת השוטרות ניגשה תוך כדי ההתעללות לכיוון ראשו של מרשנו, התכופפה לעברו וביצעה בו פעולת חנק בצווארו בשתי ידיה, עד שנשנק ונחנק ונשימתו נעתקה מפיו למשך כ-20 שניות שנדמו למרשנו כנצח, ותוך כדי שיתר השוטרים ממשיכים ברמיסתו ובבעיטות על גבו החבול והמוכה. פעולה זו חזרה על עצמה 3 או 4 פעמים".

הערב כאמור נחשפו לראשונה הקלטות וצילומים מהתקיפה האכזרית, והן מעוררות הד ציבורי נרחב, הן בשל התקיפה האכזרית והן בשל האמירות האנטי-חרדיות שהופנו כלפי האברך.

מהמשטרה נמסר בתגובה ל'כאן 11': "התקבל דיווח על אירוע חמור של אלימות במשפחה, השוטרים שהגיעו למקום עיכבו את ה/חשוד באיפוק רב. אולם, בהמשך נאלצו לעצור אותו, בשל התנגדותו הפרועה שכללה תקיפת שוטרים. לאור טענות שונות שהעלה בחקירה, העבירה המשטרה באופן יזום את פרטי המקרה לבדיקת מח"ש, וראוי להמתין לסיום הבדיקה לפני ההאשמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר