שנאת חרדים

כתב 'ידיעות': "צריך רישיון הורות לחרדים"

רענן שקד, בעל טור ב'ידיעות אחרונות' עורר זעם וסערה כאשר כתב כי משפחות חרדיות שמטיילות בתל אביב בשעה 1 בלילה עם ילדיהן, צריך לדרוש מהן רישיון הורות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חרדים בתל אביב, אילוסטרציה (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

ההסתה נגד החרדים נמשכת. העיתונאי ובעל הטור ב'ידיעות אחרונות', רענן שקד, מעורר הבוקר (שישי) סערה ברשת החברתית כאשר תקף את המשפחות החרדיות שמטיילות בלילה יחד עם ילדיהם בתל אביב בימי בין הזמנים.

בציוץ בטוויטר כתב שקד: ״טוב, מה העניין עם משפחות חרדיות שמסתובבות בת״א עם ילדים בכל הגילאים - כולל פעוטות ממש - באחת בלילה? שמישהו יעצור אותם בצד ויבקש לראות רישיון הורות״.

במענה לגולשים חרדים שזעמו על הנוסח הבעייתי השיב שקד: "כן. זאת הורות שלא מכירה בצרכי הילד ובאחריות לשלומו".

אחד הגולשים בשם אוריה הגיב לשקד וצייץ: ״יש לך את זה ביותר מתנשא? ביותר נפוח?? ‏אתה יודע איך הורות צריכה להיראות? אתה מנפיק רשיונות להורות?? ‏אתה זה שמבין נפשו של ילד? ‏אתה???״.

גולש נוסף בשם ארי וידר כתב: ״באותה מידה הייתי דורש רשיון הורות מהורים שחושפים את ילדיהם לכל מיני משחקים/מסכים/ מראות שלא מתאימים להם... אולי נתחיל איתך רענן, מה דעתך?״.

גולש אחר בשם דוד טורנהיים צייץ בתגובה לשקד: ״נראה לי שמפריע לך יותר זה שמשפחות חרדיות מסתובבות לך בתל אביב. פחות השעה שזה קורה. אתה לא הטיפוס שדואג באמת לשלומו של הילד החרדי. עשו לך שחור בעיניים?״.

כאמור, הנוסח מעורר השנאה גרם לביקורת רחבה ברשת החברתית תוך דרישה משקד להתנצל על דבריו הבוטים והשגויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר