מראות קשים

עיריית ערד ערכה שיפוצים במוסדות החינוך - בשבת קודש

העבודות במוסדות החינוך כללו שימוש בכלים כבדים ובקידוחים שהרעישו סמוך לבתי כנסת והפריעו לשגרת התפילה • התושבים: "תקדים מסוכן" • העירייה: "במקום לא עבדו פועלים יהודים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ערד. ארכיון (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

העוברים והשבים שהלכו בבוקרה של שבת קודש ברחוב יהודה בעיר ערד, נדהמו לראות טרקטורים וכלי עבודה פעילים ברחבת בית הספר הממלכתי 'יעלים', הנושק לעורפו של בית הכנסת המרכזי האשכנזי בעיר.

מתפללים ששוחחו עם "כיכר השבת" סיפרו בכאב על תפילה שהופרעה מקולות העבודה בבית הספר הסמוך. "תפילת שחרית הייתה מלווה כל העת בקולות נסיעה של טרקטורים ורעש מקדחות", סיפר אחד המתפללים.

כמו-כן בוצעו עבודות נרחבות שכללו צביעה ובנייה בגן 'רננים', הצמוד לבית הכנסת החסידי הוותיק בעיר ברחוב חן. תושבים סיפרו על מכולות אשפה גדולות שהוצבו מחוץ למבנה ופועלים שפינו פסולת בנייה כל העת, דבר שהעניק אווירת חולין מוחלטת בכל האזור.

תושבים ששוחחו עם "כיכר השבת" טוענים כי ראו בעיניהם עובדים יהודים והדגישו כי מדובר בחציית קו אדום ובתקדים מסוכן שעלול להזדחל לשאר ערי הארץ, כאשר ראשי רשויות יתירו לעצמם, גם אם באישור משרד העבודה, לשפץ מוסדות חינוך בשבת קודש.

"מחר יצבעו מעברי חצייה בשבת", הגיב אחד התושבים לנוכח המראות הקשים.

מעיריית ערד נמסר בתגובה כי "עיריית ערד פועלת על מנת לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ובאופן הבטוח ביותר. בכלל זה היא פועלת בנחישות לסיים את עבודות השיפוץ הנרחבות שמתבצעות במוסדות חינוך".

עוד נמסר כי "ניתן לציין כי במקום לא עבדו פועלים יהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר