דרמה בירושלים

האם נעלמה עם בתה; לאחר שעות אותרה בדירה במאה שערים

אם מירושלים שהגיעה לבקר את בתה, הנמצאת תחת פיקוח, נעלמה במשך כחמש שעות. לאחר חיפושים, באמצעות מסוק משטרתי, היא אותרה בדירת מסתור בשכונת מאה שערים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה (ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90)

משטרת ישראל ניהלה בשעות האחרונות (שני) אירוע המוגדר כחריג, במהלכו אם לילדה כבת שנתיים הנמצאת בהשגחת הרשויות תחת צו, תפסה אותה בידיה ונמלטה. סמוך לשעה 21:00, כוחות המשטרה איתרו את הילדה והאם בדירה בשכונת מאה שערים.

תחילתו של האירוע סמוך לשעה 16:00, עם קבלת דיווח מרשויות הרווחה במבשרת, לפיו נערכה פגישה בין האם לבין בתה כבת השנתיים הנמצאת במשמורת המדינה תחת צו, כשלפתע האם אחזה את הפעוטה ונמלטה מהמקום.

במשטרה ציינו כי "למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים, והאירוע מראשיתו הוגדר במשטרת ישראל כאירוע חריג ובו חשש לפעוטה.

"משטרת ישראל נערכה מיד בסריקות נרחבות תוך סיוע במסוק המשטרתי, ובמקביל הוזעקה יחידת המו"מ ויחידות נוספות, שהביאו להתקדמות מהירה בתחקור מסלול ההמלטות של האם".

כאמור, לאחר כחמש שעות חיפוש, ולאחר שהמשטרה הפעילה את כלל האמצעים הטכנולוגיים מהמתקדמים ביותר שיש ברשותה, הצליחו השוטרים לאתר את האם כשהיא מסתתרת יחד עם הפעוטה במרכז ירושלים.

מהמשטרה נמסר: "אין ספק שמקצועיותם ונחישותם של כלל השוטרים שלקחו חלק בחקירה, הם אלו שהביאו תוך שעות בודדות לאיתור האם יחד עם הפעוטה וסיומו של האירוע בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר