פרסום ראשון

מועמד חדש בטלזסטון? גפני ייפגש עם רוזנטל

לקראת האפשרות של החלפת יו"ר מועצת 'קרית יערים', יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ייפגש עם היו"ר המכהן אברהם רוזנטל. מו"מ להגיע להסכמה עם רבני היישוב (חדשות, מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכניסה לטלז סטון. ארכיון (צילום: יח"צ)

במהלך היממה הקרובה (שלישי) צפוי יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני להיפגש עם יו"ר מועצת קרית יערים (טלזסטון) אברהם רוזנטל, זאת לקראת אפשרות שיפרוש מתפקידו ויוסכם על מועמד חילופי לראשות.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בחודשים האחרונים בחנו ב'דגל התורה' את כל האפשרויות, כאשר נשקלה מחד האופציה להמשיך את כהונתו של רוזנטל ומאידך לרענן את השורות בכח צעיר ורענן.

רבה של היישוב הגאון רבי מרדכי שולמן, לצד רבנים נוספים, מצדדים באפשרות השנייה מה שגורם לדגל התורה לבחון אותה ברצינות רבה.

בתקופה האחרונה עלה שמו של מ"מ ראש עיריית ביתר עילית יצחק רביץ כמי שעשוי לקבל את התפקיד. רביץ שהפסיד לדודי זלץ בבחירות הפנימיות של דגל התורה בביתר עילית מבקש להמשיך לשרת את הציבור כשבמקביל בתנועה מנסים לאתר תפקיד ביצועי ראוי עבורו.

כמו כן, עולים שמות נוספים לתפקיד אותם בודקים כעת בתנועה הליטאית. ח"כ אורי מקלב צפוי אף הוא לפגוש בקרוב את רב היישוב בנסיון להגיע להסכמה בנושא.

שלשום נועדו יחד שלושת חברי הכנסת של דגל משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר בבית דגל התורה בבני ברק לדיון ארוך בנושא הבחירות לרשויות המקומיות.

בדגל התורה מדגישים כי הם פועלים בשילוב כוחות בנושאים הללו במטרה להגיע להסכמה רחבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר