"פינדרוס רק תרגיל"

הערכה בש"ס: דרעי ימנה באלעד את שטרית מ'דגל התורה'

יממה לאחר הדיווחים על ה'דיל' בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' והעובדה כי יצחק פינדרוס נחשב למועמד המרכזי שימונה לראש העיר, בש"ס מעריכים כי מדובר בתרגיל וכי יוסי שטרית הוא זה שימונה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בסמוך לעיר אלעד (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

בכירים בש"ס הקרובים ליו"ר השר אריה דרעי מעריכים כי בעוד כחודש מי שיוכרז כמועמד המוסכם לראשות העיר אלעד יהיה איש 'דגל התורה' יוסי שטרית, כך נודע ל"כיכר השבת".

שעות לאחר פרסום הדיל החדש בין 'דגל' ל'שלומי אמונים', בכירים בש"ס מתחו ביקורת על התנהלות העסקנים הספרדים הקרובים ליו"ר, בטענה כי מדובר ב'מכירת חיסול' מאחר שהספרדים הפסידו את אלעד ליצחק פינדרוס ובקדנציה הבאה העיר תחזור שוב לישראל פרוש. כך בבית שמש, על פי ההסכם, העיר תעבור בקדנציה הבאה ל'שלומי אמונים'.

אך מקורבים ליו"ר דרעי דחו אמש את הטענות ובשיחות סגורות הסבירו כי מדובר בתרגיל של השר ומקורביו: "בסוף דרעי יציג מועמד ספרדי שככל הנראה יהיה יוסי שטרית", כך התבטא אחד מבכירי לשכת השר.

בעיר אלעד מסבירים כי, ככל הנראה, מדובר בתרגיל: "לש"ס ו'לדגל' ברור שתהיה ביקורת קשה על הצנחת מועמד חיצוני, וכי חסר פה אנשים איכותיים? העיר שלנו הפכה לסידור ג'ובים?. לכן מה שנעשה כרגע דואגים לייצר כותרות שיצחק פינדרוס הוא המועמד, בזמן שמדובר בתרגיל. בעוד כחודש, רגע לפני ההגשה, יכריזו כי יוסי שטרית הוא המועמד.

"במצב כזה ששטרית מוצנח בעיר - אין במה להילחם, זו עובדה מוגמרת, וכך חסכו חודש של ביקורת על מועמד חיצוני" הוסיף הבכיר בעירייה.

גורם נוסף בש"ס הסביר: "כעת יש ביקורת על עצם התמיכה האפשרית בשטרית, הרי מדובר בנציג 'דגל'. אבל כעת שכולם ידברו על פינדרוס "הליטאי", כשיביאו את שטרית יוכלו להציג אותו כניצחון שהושג בכך שמועמד ספרדי יבחר לראשות העיר".

יצוין כי גם פינדרוס עצמו סרב השבוע לשמוע את הצעה לשמש כראש העיר אלעד והביע את רצונו להמשיך בעיריית ירושלים, מה שמחזק את ההערכה בש"ס כי מדובר בתרגיל בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר