זעזוע בעולם הישיבות

הדקירה בישיבה: 'הוא היה שרוע על הארץ, עם חורים בבטן'

ידידיה בן מיכל, הצעיר מישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית שנדקר בידי תלמיד אחר, מטופל כעת במצב בינוני בבית החולים שיבא • חברו, שמצא אותו כשהוא מדמם, מתאר ל"כיכר השבת" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באלול תשע"ח | 26.08.18
ישבת "ר' הלל", זירת אירוע הדקירה (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

הולכים ומתבררים הפרטים אודות האירוע המזעזע שהתרחש היום (ראשון) בישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית, בה נדקר תלמיד הישיבה על ידי חברו לספסל הלימודים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הבחור שנדקר, תלמיד 'ועד שני' (שיעור ב') בישיבה, שמצבו השתפר מעט ומוגדר כעת בינוני, נדקר מספר פעמים בבטנו ובחזהו בידי תלמיד אחר באותו ועד.

חברו, תלמיד הישיבה שהגיע ראשון לזירה, מתאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש בזירה, ברגעים הדרמטיים: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה".

"ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט. ראיתי חורים בבטן שלו, מדקירות הסכין הרבות".

אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כזכור, תחילה חסמה המשטרה את כל הכניסות למודיעין עילית, מחשש שמדובר באירוע על רקע לאומני, אך דקות ספורות לאחר מכן הוברר כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

בחורים בישיבה מוסיפים ומספרים ל"כיכר השבת", כי הדקירה אירעה ככל הנראה על רקע בעיות נפשיות, וכי הדוקר היה בהתקף פסיכוטי קשה.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי הדוקר נמצא כעבור חצי שעה על ידי השוטרים בתום סריקות ממושכות, כשהוא מתחבא באחד מחדרי הפנימייה וכשכל גופו רועד והוא ממלמל הברות קטועות ולא ברורות.

היכל הישיבה (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

שמו לתפילה של התלמיד הדקור, שהוכנס לטיפול מציל חיים וכעת הוא מתאושש ממנו, הוא ידידיה בן מיכל, לרפואה שלימה.

מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר ל'כיכר השבת': "חל שיפור במצבו של הפצוע שהגיע היום. מצבו מוגדר בינוני והוא יצא מכלל סכנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר