בדרך לאומן

אלפי חסידי ברסלב נעקצו; סוכן נסיעות נעלם

אלפי חסידי ברסלב שקנו כרטיסי טיסה לאומן, לקראת ראש השנה, נעקצו ואיבדו את כספם. תלונה הוגשה נגד הסוכן שעקץ את הכסף ונעלם. בחברה עמלים על פתרון (חסידים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Gideon Markowicz/Flash90)

אלפי חסידי ברסלב שקנו כרטיסי טיסה לאומן, לקראת ראש השנה, נעקצו ואיבדו את כספם לאחר שחברת 'אירו-פנים', סוכנות הנסיעות, הודיעה כי נעקצה על ידי סוכן נסיעות, שתיווך בין החברה לחברות התעופה, לקח את הכסף לכיסו ונעלם.

חברת 'אירו-פנים' מספקת שירותי תיור ונופש בארצות אירופה ובפרט באומן. לקראת ראש השנה הודיעה החברה על טיסות מסובסדות לטובת אלפי הנוסעים לשהות בימי ראש השנה במחיצת רבי נחמן מברסלב זיע"א, וזאת במחיר השווה לכל נפש. אלא שהיום הודיעה החברה לאלפי רוכשי הטיסות כי כספם נעקץ על ידי מתווך הטיסות ומשכך החברה מפסיקה את שירותה לציבור.

מפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה כי מדובר בקרוב ל-2000 אנשים שרכשו כרטיסים דרך סוכן הנסיעות שנעלם וכעת נותרו ללא כספם.

מיד עם היוודע דבר העוקץ לחברה, היא עצרה את המכירות כשהבינה שאין כרטיסים, מאחר ואותו סוכן נסיעות היה אמור לספק כרטיסים ל'אירופנים' ולנוסעים מכל חברות התעופה אך התברר כי לא השיג כרטיסים ונעלם עם הכסף.

אהרון גרטנויז, מנהל יחסי הציבור של חברת אירו-פנים סיפר ל"כיכר השבת" כי ברגע שנודע על העוקץ, הודיעה החברה ללקוחותיה על כך ו"כרגע הדברים נמצאים בבירור יחד עם עסקני ברסלב". גרטנויז מוסיף כי "הוגשה תלונה למשטרה והוקם חמ"ל מיוחד בו מבקשים ממי שיש לו ניסיון בתחום ליצור קשר ולעזור (במייל: uman2018sos@gmail.com)".

"המקרה הוא פשוט: חברת 'אירופנים' חתמה חוזה מול אדם שמתווך בינינו לחברות התעופה. מבירור שערכנו היום התברר שהכרטיסים לא נקנו במלואם והאדם לקח את הכסף לכיסו. הוא מצידו טוען שהכסף קיים והוא אצל חברות התעופה, הוגשה תלונה במשטרה והדברים נמצאים בבירור".

"הטיסות קיימות, כך שכרגע יש בפני חברת אירופנים שתי אפשרויות", אומר גרטנויז ל"כיכר השבת". "האחת, לבטל את כל הטיסות שהוזמנו בחברות התעופה ולספוג את הנזק של דמי הביטול או השלמת הסכום המלא של כרטיסי הטיסה. אני מקווה שעד שעות הבוקר ימצאו דרך לפתור".

בהודעה שהוציאה החברה ללקוחותיה נמסר כי "בעקבות הפניות הרבות בעניין המשבר, חשוב להבהיר - הטיסות קיימות בתוקף. כעת החברה מבררת את המצב לאשורו ובודקת מה הם הפערים של הכספים שיש צורך להשלים על מנת להוציא את הטיסות כסדרן. בעזרת ה' נוכל לתת תשובות לאחר בדיקת כלל הנתונים ובקרת הנזק. אנו מודיעים כי כרגע המשימה היא אך ורק להגיע לנוסחה שתאפשר לקיים פעילות סדירה למענכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר