אין כרטיסים

העוקץ בדרך לאומן: הטיסות בוטלו, הכסף יוחזר

חברת 'אירו-פנים' אשר כ-2,000 מלקוחותיה "נעקצו" לכאורה על ידי סוכן נסיעות, הודיעה כי למרות המאמצים היא לא תבצע את הטיסות לאומן אך מבטיחה להחזיר את הכסף (חסידים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

העוקץ בכרטיסים לאומן: חברת 'אירו-פנים' אשר כ-2,000 מלקוחותיה "נעקצו" לכאורה על ידי סוכן הנסיעות שלקח את הכסף לכיסו והותיר אותם ללא כרטיסי נסיעה לאומן וללא כספם, הודיעה היום (רביעי) כי למרות המאמצים להגיע לפתרון, היא לא הצליחה בכך ולכן לא תבצע טיסות לאומן ותחזיר ללקוחותיה את כספם.

אתמול פורסם ב"כיכר השבת" על דבר העוקץ בכרטיסי הטיסות לאומן לקראת ראש השנה. קרוב ל-2,000 נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה מסובסדים לאומן מחברת 'אירו-פנים' נדהמו לשמוע מהחברה כי כספם נעקץ ונלקח ע"י סוכן הנסיעות שתיווך בין החברה, לחברות התעופה באירופה.

חברת 'אירופנים' חתמה על חוזה מול סוכן נסיעות שהבטיח מכירים מסובסדים לטיסות בשל 'דילים' שעשה עם חברות התעופה באירופה. אך כאמור, לאחר שאלפי נוסעים רכשו כרטיסים, סוכן הנסיעות - לטענת החברה - העביר רק סכום קטן כמקדמה לחברות התעופה ואת שאר הכסף לקח לכיסו.

אתמול, משגילתה החברה את התרמית, הודיעה על כך מיד ללקוחותיה והבטיחה למצוא פתרון מהיר לכספם שנאבד.

בהודעת עדכון שהוציאה היום החברה נמסר כי "לאחר כל המאמצים החברה נאלצת להודיע כי הטיסות לא יוכלו להתקיים בתנאי המצב הנוכחי".

עוד נמסר כי "כעת נכנסו לעובי הקורה עסקנים ואנשי ציבור שהשתתפו אמש בישיבה שהתקיימה לניתוח המצב ולבדיקת כל הנתונים, ולקוחות החברה יקבלו בהמשך את המידע הדרוש והפרטים לגבי החזרי התשלום".

אהרון גרטנויז, מנהל יחסי הציבור של חברת אירופנים סיפר אמש ל"כיכר השבת" על העוקץ: "המקרה הוא פשוט: חברת 'אירופנים' חתמה חוזה מול אדם שמתווך בינינו לחברות התעופה. מבירור שערכנו היום התברר שהכרטיסים לא נקנו במלואם והאדם לקח את הכסף לכיסו. הוא מצידו טוען שהכסף קיים והוא אצל חברות התעופה, הוגשה תלונה במשטרה והדברים נמצאים בבירור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר