פרסום ראשון

התפתחות בפרשה: בית המשפט אוסר על עיריית בני ברק לעשות שינויים במבנה 'אוהל שרה'

לאחר פינוי ילדי החינוך המיוחד ממבנה מוסדות 'אהל שרה' בשכונת פרדס כץ בבני ברק, על ידי העירייה, מוציא כעת בית המשפט צו זמני האוסר עליה כל פעילות נוספת בשטח (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הילדים שפונו (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בית המשפט הוציא בשעה האחרונה (חמישי) צו זמני האוסר על עיריית בני ברק לעשות שינויים במבנה של ילדי החינוך המיוחד בשכונת פרדס כץ, עד להחלטה נוספת מטעמו.

הודעה זו מגיעה לאחר העימותים שהתקיימו מוקדם יותר היום בין פקחי עיריית בני ברק לבין הורי ילדי החינוך המיוחד "אוהל שרה", שפונו מהמבנה למרות החלטת בית המשפט אתמול שהתיר להם להיות בו.

בהחלטה הקודמת כבר הכריע בית המשפט כי ילדי בית חינוך שעל ידי אוהל שרה יכולים ללמוד במבנה המדובר שברחוב הקישון, וממילא פעולת עיריית בני ברק היתה בניגוד להוראה המשפטית.

מ. אחת האמהות, תיארה ל'כיכר השבת': "המבנה מותאם לילדים בעלי מוגבלויות, הושקעו בו כספים ותקציבים רבים כדי להתאים אותו לאורך השנים, לצורך נגישות מא' עד ת'. בכל שנה מתקנים ומשפצים עוד יותר. לפני כמה חודשים הבטיח ראש העיר שידאג למבנה חלופי מתאים, כי הוא לא יכול לזרוק מעל 100 ילדים, אך בפועל המבנה שהוצע לא הולם את דרישות הנכים ואין בו מספיק מקום".

אנשי העירייה 'משחדים' את הילדים לצאת "בצורה יפה"

לדבריה, במבנה החדש ישובצו 19 כיתות של ילדים עם צרכים מיוחדים בתוך מבנה שנועד ל-10 כיתות, זאת אחרי שכאמור הושקעו מיליונים על חשבון משלם המסים להנגשת בית הספר הקודם.

"מדובר בהחלטה בהולה, ללא הודעה מראש, שלא מאפשרת התמודדות ומציאת מוסד לימודים הולם לילדים האלו - שגם ככה קשה מאוד למצוא להם מוסד מתאים מבין מבחר מצומצם של בתי ספר דתיים לחינוך מיוחד. איפה הלב של בכירי העירייה?", סיימה מ. את דבריה הנרגשים ל"כיכר השבת".

כעת כאמור, לאחר ההחלטה הטריה של בית המשפט, נוחלת עיריית בני ברק מפלה משפטית נוספת בהתנהלותה המקוממת, לגביה היא טרם פרסמה כל תגובה מסודרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר