פרסום ראשון

הדקירה בישיבת 'ר' הלל': הנדקר שוחרר מבית החולים

ימים ספורים לאחר שנדקר על ידי חברו בישיבת 'כנסת הגדולה' ונפצע באורח קשה, שוחרר תלמיד הישיבה מבית החולים והגיע בחזרה לישיבה, שם התקבל על ידי חבריו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישבת "ר' הלל" (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

תלמיד הישיבה שנדקר בתחילת השבוע בישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית ומצבו הוגדר קשה שוחרר אמש (חמישי) מבית החולים וחזר לישיבתו במודיעין עילית, זאת פחות משבוע לאחר הדקירה שהחרידה את הישיבה.

אתמול בשעות הערב הגיע הבחור תלמיד ועד ב' לישיבה והתקבל על ידי חבריו בצורה הראויה והמכובדת זאת בשל חולשתו הרבה לאחר המקרה המצער.

הבוקר (שישי) בירך בשם ומלכות בנוכחות רבים מחבריו:"ברוך שעשה לי נס במקום הזה". לדבריו חבריו, מדובר בנס של ממש, זאת לאחר שברגעים הראשונים שלאחר הדקירה מצבו הוגדר קשה מאוד.

בתוך כך, השופט הורה אתמול (חמישי) למשטרה לסיים את החקירה עד ליום ראשון כמו כן הורה, לבקשת פרקליטו של החשוד, עורך הדין בן מעוז, כי הדוקר ישלח לבדיקה נפשית.

ל"כיכר השבת" נודע כי המשטרה מייחסת לדוקר עבירה של ניסיון רצח לאחר שדקר 3 פעמים את חברו, אך בדיון בבית המשפט לא ידעה להגיד מה המניע לדקירה, זאת מאחר והבחור נחקר עד כה רק פעם אחת בשל מצבו הנפשי.

כזכור, ביום ראשון, נטל החשוד סכין ששייך לישיבה ודקר את חברו 3 דקירות ולאחר מכן נמלט לאחד החדרים בפנימיה.

תלמיד ישיבה שהגיע ראשון לזירה, תיאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש בזירה: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה. ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט, אלא דקירה עם השלכות חמורות". סיפר הבחור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר