יום כיף לילדים בבית החולים שערי צדק

עמותת תקווה ומרפא ערכה יום כיף לילדי ירושלים ומטופלי בית החולים עם אטרקציות מגוונות ששימחו את הילדים והפכו לפחות ליום אחד את בית החולים לאטרקטיבי (חדשות בארץ)

(צילום: יח"צ)

ה-24.8 היה לכאורה יום שגרתי בבית חולים שערי צדק, אליו מדי יום זורמים אליו אלפי מטופלים הבאים לבקש מזור לכאב. אך בבוקרו של יום שישי ה-24.8 הכל היה נראה שונה.

כבר מרחוק אפשר היה להבחין בצבעוניות ובאלפי הבלונים שנצבעו ועוצבו ע"י אמן הבלונים אסף הבלונים -בסמייל אחד גדול ומזמין. במקום כאב מצאנו המון צבעוניות שמחה וכיף.

הפנינג מיוחד קיבל את ילדי ירושלים ומטופלי בית החולים. הפנינג שיצא לדרך בשיתוף עמותת תקוה ומרפא. מטרתו להכיר לילדי ירושלים את בית החולים ולתת להם זיכרון חיובי ממנו. להפנינג הגיעו יותר מ6000 ילדים שנהנו משלל אטרקציות, פארק אתגרי, מתחם זהירות בדרכים, ועוד הפעלות.

גולת האירוע היה בית חולים לדובים, בו מומחי הרופאים בבית החולים טיפלו יחד עם הילדים בבובות שנהרסו ויחד מדדו להם לחץ דם, דופק והילדים היו רופאים ליום אחד. גם איגוד השינניות לקח חלק ולימד את הילדים על בריאות השן ועל צחצוח נכון.

בפארק חבלים מדהים הילדים טיפסו על קירות בית החולים. מתחם זהירות בדרכים של מטה הבטיחות העירוני, מופע משטרה מרהיב היה והילדים יצאו עם שלל הפתעות ומתנות.

עמותת תקוה ומרפא המאמצת את מחלקת הדיאליזה והנפרולוגיה בשערי צדק סביב השעון שותפה לפעילות המיוחדת כבר שנה חמישית ורואה זכות להיות חלק בנתינה כל כך גדולה לילדי ירושלים ובכלל מטופלי בית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר