צפו בתיעוד

הרב הראשי הבריטי זעק: "ג'רמי קורבין, תעשה תשובה!"

רבה הראשי של הממלכה המאוחדת, הרב אפרים מירביס, השתתף בשעות האחרונות, יחד עם עשרות מנהיגים, בהפגנת-ענק נגד האנטישמיות הגואה בממלכה לאחרונה (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הרב הראשי נואם בעצרת, היום (צילום: Board of Deputies of British Jews בטוויטר)

במפגן ענק נגד אנטישמיות, שהתקיים בשעות האחרונות (ראשון) במנצ'סטר, בסימן 'אומרים לא לאנטישמיות', השתתף רבה הראשי של בריטניה לצד פוליטיקאים ומנהיגים בכירים בממלכה.

בהפגנה, שאורגנה בשיתוף פעולה של 32 ארגונים יהודיים, מתאחדים יהודי ואזרחי בריטניה ברחבת 'הגנים הקתדרליים' שבמנצ'סטר, להשמיע קול מאוחד כנגד נגע האנטישמיות, שהינה בזמנים אלו בשיאה מאז שנות ה-80.

בין הנושאים המרכזיים שעליהם מרצים אורחי הכבוד, נמצא נגע האנטישמיות הפושה בסיעת ה'לייבור', המפלגה השנייה בגודלה בממלכה, ומנהיגת האופוזיציה. בראש ה'לייבור', כמובן ג'רמי קורבין שהתבטאויותיו היו בראש הכותרות בזמן האחרון.

בנאומו של רבה הראשי של הממלכה, הרב אפרים מירביס, הוא זעק: "היום אנו משמיעים משהו מתוך הלב: אנו קוראים בזאת לסיעת ה'לייבור' ומנהיגה, ג'רמי קורבין, עשו תשובה! חזרו בכם!".

בין הנואמים היו אף חברי פרלמנט, גם מתוך ה'לייבור'. נשמעו אמירות כגון: "התקפה על הקהילה היהודית היא התקפה על כולנו", "שתיקה - כמוה כשותפות בפשעים", ו"לנצח נעמוד לצידה של הקהילה היהודית".

ההפגנה הסתיימה כאשר ההמונים שרו יחדיו את ההמנון הלאומי: 'אלוקים, שמור את המלכה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר