בליל יום כיפור

ההתנכלות למזכיר המועצת - תועדה • צפו

דלת ביתו של מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית החדש, הודבקה עם כניסת צום יום הכיפורים בסיליקון, הפורעים תועדו במצלמות האבטחה כשהם מסתתרים בטלית (חדשות חסידים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'השומרים')

מינויו של מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית, הרב יעקב ולצר, ממשיך להסעיר את חסידות ויז'ניץ והגיע לשפל חדש, כאשר עם התקדש יום הכיפורים הודבקה דלת ביתו ברחוב חזון איש 54 בסיליקון, ובני הבית לא יכלו למשך זמן ממושך להיכנס אל הבית.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', בחודש האחרון חלה מתיחות בין הרב יעקב וולצר למרכז חסידות ויז'ניץ' בבני ברק, זאת על רקע עריקתו לחצר הרבי הגדול מויז'ניץ. עריקה שארעה כחלק ממינויו לתפקיד מזכיר מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' במקומו של המזכיר הקודם ר' מרדכי שטרן.

בתיעוד ממצלמות האבטחה המתפרסם ב'כיכר השבת', מתברר כי אלמונים הגיעו בליל יום כיפור, עת שהו הרב ולצר ומשפחתו בתפילה, והדביקו בדבק סיליקון את דלת ביתו של ולצר, ברחוב חזון איש בבני ברק.

על פי התיעוד, נראים 2 אלמונים בלבוש חסידי טלית וקיטל לבן. השניים כיסו את פניהם עם הטלית והדביקו דקות ספורות לפני כניסתו של היום הקדוש את דלת ביתו של מזכיר המועצת החסידית.

מקורביו טוענים בפני "כיכר השבת" כי הזלזול והפגיעה הקשה במזכיר המועצת החדש היא פגיעה בשולחיו - גדולי האדמו"רים שפעלו למנותו לתפקיד: "מדובר בהידרדרות חמורה ובפגיעה באדמו"רים גדולים אשר עומדים מאחורי מינויו לתפקיד. ואסור לשתוק על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר