"אחי ישראלי"

ירוצו יחד? בני גנץ במו"מ עם עדינה בר שלום

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מקיים פגישות עם עדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצ"ל ועם ראש מועצת ירוחם מיכאל ביטון. על הפרק: ריצה משותפת לכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: נועם ריבקין / פלאש 90)

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' בני גנץ, נערך לבחירות הקרובות לכנסת, ובין היתר מנהל משא ומתן עם מפלגת 'אחי ישראלי' בראשות ראש מועצת ירוחם מיכאל ביטון ועדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', חברי 'אחי ישראלי' נועדו באחרונה עם בני גנץ, ואחת האפשרויות שעלו הייתה שהרמטכ"ל לשעבר יצטרף ויעמוד בראש מפלגת "אחי ישראלי", שהליך רישומה יסתיים בקרוב.

לפי הדיווח בעיתון בשיחות לא הוזכרו מיקומים ושיבוצים ברשימה לכנסת, אבל בשיחות בפורומים מצומצמים יותר כבר הועלו שמות של מועמדים ושל המיקום שהם יקבלו ברשימה לפי חלוקה לחמישיות: חמישייה ראשונה, שנייה, שלישית וכו'.

מיכאל ביטון אמר ל'ידיעות': "הקשר שלי עם בני גנץ התחיל על בסיס החיבור שלו לירוחם בתוכניות חינוך שהוא יזם אצלנו מאז שהוא השתחרר - וככה למדתי להעריך אותו מאוד. אני בהחלט רואה בבני מנהיג פוליטי ראוי, ובהחלט רואה בו שותף לבניית המהלך שאנחנו עובדים עליו כבר כמעט שנתיים.

"יש לנו רעיון וחזון שנחוצים לחברה הישראלית, ואני פתוח בכל שלב לשותפות איתו גם במהלך הפוליטי. אנחנו מדברים על החזון להנהגה חדשה למדינת ישראל, אבל עוד לא היה לנו שיח קונקרטי על מקומות ברשימה לכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר