"ראיתי אותו מרים סכין"

פיגוע דקירה בשומרון: חייל צה"ל במילואים נפצע בינוני

חייל צה"ל במילואים נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה בכיכר החטיבה המרחבית שומרון. לוחמי צה"ל שהיו בנקודה ירו לעבר המחבל, אך הוא נמלט וכעת מתנצל מצוד אחריו (אקטואליה)

זירת הפיגוע (צילום: מאיר עמרני)

דיווח ראשוני: חייל צה"ל במילואים נפצע בצהריים (חמישי) באורח בינוני בפיגוע דקירה בכיכר החטיבה המרחבית שומרון. המחבל נורה אך הצליח להימלט מהזירה.

המחבל הגיע עם סכין גדולה לתחנת האוטובוס ודקר את החייל. חיילים שהיו במקום ירו לעברו אך הוא נמלט מהזירה.

אישה נפצעה באורח קל מרסיסים ופונתה לבית החולים. בשעה זו כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחריו.

עד ראיה לפיגוע (צילום: מאיר עמרני)

עד ראיה לאירוע סיפר כי "עמדתי כאן ודיברתי בטלפון. המחבל הגיע מהכביש, ראיתי אותו מרים סכין ורץ. אחר כך הצעיר רץ ונשכב על הרצפה. התחלתי לשמוע יריות וחיילים רצו. הירי היה של חיילים שלנו".

מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לדיווח על פיגוע במרחב החטיבה המרחבית "שומרון", מחבל דקר חייל צה"ל במילואים ופצע אותו באורח בינוני. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

ד"ר רם שגיא, סגן מנהל בילינסון מעדכן על מצב הפצועים

"לוחמי צה"ל שהיו בנקודה ירו לעבר המחבל, שנמלט מהמקום. כתוצאה מרסיסי הירי נפצעה מתיישבת ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוחות צה"ל מנהלים מצוד אחר המחבל".

מבית החולים 'בילינסון' נמסר כי "לביה"ח הגיע צעיר בהכרה מלאה עם פצעי דקירה בפנים ובפלג גוף עליון. הפצוע במצב בינוני". כמו כן, "לבילינסון הגיעה פצועה נוספת במצב קל עם פגיעה בפלג גוף תחתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר