נלכד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה

כוחות הביטחון לכדו לאחר מצוד נרחב את המחבל בן ה-19 שביצע הבוקר את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון והביא לפציעתו של חייל צה"ל באורח בינוני (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: מאיר עמרני)

הותר לפרסום, כי בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, הביאו הימ״מ - היחידה ללוחמה בטרור של משמר הגבול/משטרת ישראל בשת"פ צה"ל למעצרו הלילה (חמישי) של המפגע אשר ביצע את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון היום, בו נפצע חייל צה"ל באורח בינוני. המפגע, בן 19, תושב גמאעין, הועבר לחקירת שב"כ.

כזכור, חייל צה"ל במילואים נפצע בצהריים באורח בינוני בפיגוע דקירה. המחבל נורה אך הצליח להימלט מהזירה.

המחבל הגיע עם סכין גדולה לתחנת האוטובוס ודקר את החייל. חיילים שהיו במקום ירו לעברו אך הוא נמלט מהזירה. אישה נפצעה באורח קל מרסיסים ופונתה לבית החולים.

עד ראיה לאירוע סיפר כי "עמדתי כאן ודיברתי בטלפון. המחבל הגיע מהכביש, ראיתי אותו מרים סכין ורץ. אחר כך הצעיר רץ ונשכב על הרצפה. התחלתי לשמוע יריות וחיילים רצו. הירי היה של חיילים שלנו".

מבית החולים 'בילינסון' נמסר כי "לביה"ח הגיע צעיר בהכרה מלאה עם פצעי דקירה בפנים ובפלג גוף עליון. הפצוע במצב בינוני". כמו כן, "לבילינסון הגיעה פצועה נוספת במצב קל עם פגיעה בפלג גוף תחתון".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עבודה מודיעינית ומבצעית יוצאת דופן הביאה ללכידת המחבל, שעות אחרי הפיגוע שביצע בכיכר חטמ"ר שומרון. כל האמצעים הללו ורבים נוספים חוזרים להתמקד במשימה העיקרית- ללכוד את הרוצח המתועב מברקן. גם החשבון איתו ייסגר במהרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר