ממשיכים להתפלל

הבוס החדש במשרד הדתות: עו"ד משה ארבל

בשל מצבו הבריאותי של השר לשירותי דת דוד אזולאי, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קיבל לידיו את סמכויות שר הדתות והודיע כי ממנה את ראש המטה שלו משה ארבל לאחראי על ענייני הדת (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה ארבל והשר דרעי (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי החליט הצהריים (ראשון) למנות את ראש מטהו, עו"ד משה ארבל, לאיש שיהיה אחראי על המשרד לשירותי דת, במקומו של השר דוד אזולאי, כך נודע ל"כיכר השבת".

כזכור, בחודשים האחרונים נאבק השר אזולאי במחלה קשה, ונבצר ממנו מלהגיע ללשכתו. בשל כך, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קיבל היום (ראשון), בישיבת הממשלה, את האחריות על המשרד לשירותי דת.

ל"כיכר השבת" נודע כי השר דרעי לעובדי המשרד ולמנכ"ל בתי הדין, מנכ"ל הרבנות ומנכ"ל משרד הדתות כי הוא ממנה את ראש המטה שלו, עו"ד משה ארבל, לאיש שיהיה אחראי בפועל על המשרד לשירותי דת.

בפתח המכתב לעובדים, כתב דרעי: "כולנו תפילה ממעמקי הלב להחלמתו ורפואתו של השר ר' דוד אזולאי בן פרלה הי"ו".

דרעי הסביר כי בהוראה היועמ"ש לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט, הוא נדרש לקבל את הסמכויות של השר לשירותי דת: "ציינתי בישיבת הממשלה כי תפילתי שתקופה זו תהיה קצרה, עד שלובו לאיתנו הראשון במהרה".

בשלב הזה, מודיע השר דרעי כי מי שיהיה אחראי בפועל על המשרד - יהיה ארבל: "לנוכח האתגרים הרבים המונחים על שולחני, אני ממנה בזה וממלא את ידו של ראש המטה בלשכתי עו"ד משה ארבל לאיש הקשר מטעמי והאחראי על כל ענייני המשרד לשירותי דת".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת השר ר' דוד אזולאי בן פרלה הי"ו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר