"מדובר במכה בסתר"

אזולאי: "מדובר בשפל המדרגה שהציבור החרדי הגיע אליו"

מצבו של אביו השר דוד אזולאי, פסילת מועמדותו של יצחק פינדרוס באלעד, התמיכה במשה ליאון וההתמודדות עם מפלגת 'יחד' בבחירות • חבר הכנסת ינון אזולאי בראיון (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) מתייחס להלטת בג"צ לאסור על יצחק פינדרוס להתמודד לראשות העיר אלעד ובראיון ל'כיכר בכנסת' הוא יוצא במתקפה חריפה נגד ראש העיר המכהן ישראל פרוש, מתייחס לפילוג החרדי, למאבק על ראשות העיר ירושלים והתמודדות עם סיעת 'יחד' ברחבי הארץ.

כותרות הראיון

מצבו של אביו, השר דוד אזולאי: "לצערי צריך עדיין להמשיך ולהתפלל. זקוק לרחמי שמים. זה המקום להודות לכל הציבור, איפה שאני הולך: דוד בן פרלה, דוד בן פרלה. כולם מתפללים, מקטון ועד גדול. להמשיך ככה, ובעז"ה נתבשר בשורות טובות.

פסילת מועמדותו של פינדרוס: "בג"ץ החליט לפסול את מועמדם של גדולי הדור, ובראשם חכם שלום כהן, ר' חיים קנייבסקי ור' גרשון אדלשטיין. העתירה לא היתה נגד יצחק פינדרוס, אלא נגד גדולי הדור.

"אני חושב שזה שפל המדרגה שבציבור החרדי הגענו אליו, וחבל שהגענו לשם. אבל תושבי אלעד צריכים להבין: זה המקום שהם חיים בו, זה ראש העיר שלהם, וחבל שהידרדרנו למקום הזה בצורה כזו. יש שם תושבים טובים, וחבל שהם סובלים ככה".

הצעדים הבאים: "מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה יצטרכו להכריע. ההכרעה תגיע היום, אני לא חושב שבעוד יום או יומיים. אני חושב שעד הערב כבר תהיה תשובה במי אנחנו תומכים. אני כפוף למועצת חכמי התורה, וכל מה שיגידו אני אעשה.

"קודם כל העיר צריכה להגיע לרגיעה, אני מקווה שמהר מאד היא תגיע לרגיעה. אנחנו לא באים ממקום של אלימות. אנחנו לא אלו שתקפו את צורי קריספל. אנחנו לא מעודדים אלימות.

"אבל צריך להבין, מי שפוגע בחינוך ילדי ישראל הם אלו שיוצאים נגד גדולי ישראל, שהלכו והגישו את הבג"צ הזה, את העתירה לבית המשפט. זה הורס את חינוך הילדים, גם שאינם גרים באלעד, זה מגיע לכל מקום, ושומעים את זה.

ירושלים: "קודם כל אנחנו לא מפקירים את אלעד, וממשיכים לעבוד במלוא המרץ למען תנועת ש"ס. אנחנו מקווים שבירושלים, בברכתם של גדולי הדור, משה ליאון יהיה ראש העיר הבא.

"משה ליאון יודע לחלק את עצמו בין הציבורים. אבל יוסי דייטש עדיין שייך למקום מסויים. יכול להיות שכשיגיע אליו פנייה ממגזר כזה או אחר, הוא ייתן את העדיפות. חכם שלום כהן הכריע ללכת עם משה ליאון, ומאותן סיבות כנראה.

"אם מחר יורה נשיא המועצת ליוסי דייטש משהו, והאדמו"ר שלו יורה לו משהו אחר, למי הוא ישמע?".

מפלגת 'יחד': "אין לי חשש מ'יחד', אני מסתובב בכל הארץ, אני לא רואה שהם קמים. הם מנסים לרכב על כל מיני מפלגות קיימות, הולכים ופוחתים. לכן אני לא רואה אותם בכלל איום. אני לא חושב שבכלל צריך להתייחס למפלגה הזאת. זה כבר הולך ובטל מן העולם.

ש"ס בבחירות 2018: "ש"ס תשמור על כוחה, ויש מקומות שהיא אף תתחזק. יכול להיות שיש מקומות שפחות, בגלל איזה שהם פילוגים, אבל אם אתה מסתכל בכלל הארץ, ש"ס חזקה. זה הסקר האמיתי. לכו להצביע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר