הגר"ש קורח זצ"ל

סערה: עיריית בני ברק מסרבת לפרסם מודעת אבל על רב העיר

כמעט שבוע לאחר פטירתו של רב העיר בני ברק, הגאון רבי שלמה קורח זצ"ל, עיריית בני ברק מסרבת לפרסם מודעת אבל מטעמה על פטירתו של רב העיר. הסיפור המלא (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"ש קורח זצ"ל (צילום: יעקב כהן)

כמעט שבוע לאחר פטירתו של רב העיר בני ברק, הגאון רבי שלמה קורח זצ"ל, עיריית בני ברק מסרבת לפרסם מודעת אבל מטעמה על פטירתו של רב העיר, זאת למרות בקשות ופניות מצדו של חבר המועצה נתן בצלאל.

הערב (מוצאי שבת) פרסם חבר המועצה נתן בצלאל הודעה בה מחה כנגד העירייה והעומדים בראשה: "בשם הציבור התימני ותושבי העיר בני ברק, המומים כואבים ומזועזעים, כי עיריית בני ברק לא טורחת ולא מוציאה שום מודעת אבל על פטירתו של הרב שלמה קורח זצוק"ל רב העיר בני ברק. אוי לנו לעיר שלא מכבדת את רבני העיר שלה".

גורם פוליטי בעיר מסביר כי "דובר העירייה סירב להוציא מודעות אלו היות וסבר שיש בכך פגיעה ברב לנדא שמשמש כרב מטעם העירייה. זאת למרות שביקשנו ממנו כמה פעמים, ולמרות שהרב הרשמי הוא הרב קורח זצ"ל. בושה שכולם שותקים".

חבר מועצת העיר ב"ב, גדליהו בן שמעון, מסר ל'כיכר השבת': "כבר מספר ימים שאני מטפל בעניין, לאחר שחבר המועצה הרב נתן בצלאל הפנה את תשומת ליבי לעניין. אני חושב שזו בושה וחוצפה מצד העירייה שמוציאה מודעת אבל על כל עובד לשעבר שנפטר ומתעלמת לחלוטין מפטירתו של רב העיר, מזקני העדה, רבה של קהילת תימן".

עוד הוסיף: "הודעתי לכל הנוגעים בדבר יחד עם ראש העיר וסגנו כי לא נעבור על זה לסדר היום! והעירייה תוציא מודעת אבל מכובדת כיאה לרב העיר העומד על משמר הקודש וההלכה למעלה מ-60 שנה".

מעיריית בני ברק סירבו להגיב לפניית 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר