דרמה באלעד

ראשי ישיבות פוניבז' וסלבודקה: 'חובה להצביע עבור פרוש'

אחרי תהפוכות רבות, ולאור העובדה כי "ישנה סכנה שברק צברי ייבחר לראשות העיר אלעד", מורים ראשי ישיבת סלבודקה, כמו גם הגר"ג אדלשטיין, להצביע עבור ישראל פרוש לראשות העיר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הגרמ"ה הירש, ראש ישיבת סלבודקה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

דרמה של הרגע האחרון בעיר אלעד: ראשי ישיבת סלבודקה הגאון רבי דוב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש בהנחיה חד משמעית למצביעי דגל התורה באלעד, להצביע עבור ישראל פרוש.

בשיחה שפורסמה, נשמע הגרמ"ה הירש בשיחה עם נכדו של הגר"ד לנדו כשהוא מבקש לפרסם בשמו כי ישנה סכנה שאם אנשי 'דגל' לא יצביעו עבור פרוש, ברק צברי יבחר, ולכן "צריכים להצביע עבור פרוש. גם רבי דוב וגם אני מורים כך".

גם הרב רפאל גפן, ר"מ בישיבת תורה בתפארתה באלעד, פרסם מכתב למען פרוש, בו הוא מוסיף כי זו גם דעתו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

צברי ופרוש (צילום ארכיון: יעקב נחומי, פלאש 90)

"לאור החשש לגורל עתיד עירנו, הנני להודיע מה שנמסר לי ממרנן ורבנן הגאון הגדול ר' דוב לנדא שליט"א והגאון הגדול ר' משה הלל הירש שליט"א, שחובה גמורה להצביע לראשות העיר עבור עבור הרב ישראל פרוש, והורו לפרסם כן בשמם לציבור, והי"ת יעזרנו תמיד לקדש ש"ש וישים שלום בגבולינו".

"ביודעי בבירור שזו גם דעת מרן הגרי"ג אדלשטיין שליט"א", מוסיף כאמור הרב גפן.

יצוין, כי יצחק פינדרוס שהצביע היום באלעד, מועמדם לשעבר של דגל התורה וש"ס, בחר להצביע עבור ברק צברי, בנימוק שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אסר להצביע לישראל פרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר