הדרמה בבית שמש

עליזה בלוך לאולפן 'כיכר השבת': "זו אחרית הימים"

"חרדים וחילונים רקדו פה במעגל. בעזרת השם יהיה בסדר", כך אמרה עליזה בלוך שמאיימת כעת על כסאו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, בראיון לאולפן "כיכר השבת" (חדשות)

עליזה בלוך, בראיון ל'כיכר השבת' (הפקה וניהול אולפן: אריאל ליבא. תמונה: Yaakov Lederman/FLASH90)

עליזה בלוך, מי שעשויה להתברר מחר בתום ספירת הקולות שבמעטפות הכפולות כראש העירייה הבאה של בית שמש, במקום אבוטבול החרדי, אמרה בראיון שהעניקה בשידור חי למשדר הבחירות המרכזי שהועבר באולפן 'כיכר השבת': "זהו חג שמח".

"אני חושבת שמי שניצח זאת העיר בית שמש. עדיין אין תוצאה סופית, אבל בעזרת השם יהיה בסדר. מה שחשוב הוא שהמצע שלי ניצח, כי העיר בית שמש חיפשה תקווה".

"צריך לראות את הרחבה פה; חרדים וחילונים רוקדים במעגל - זה אחרית הימים", הוסיפה בלוך. "זה הדבר שעליו התפללנו כל השנים. עם ישראל מחכה לדבר כזה".

לדברי המתמודדת הדתית-לאומית, "אין יותר מחיצות. גמרנו עם הסטיגמות שהעיר בית שמש זו עיר עם מחנות. התוצאה הסופית של הקלפי זה הפרט הזניח עכשיו. מה שחשוב, הוא התחושה של האנשים שחיים פה".

"חרדים רבים הצביעו עבורי. אני יודעת מה המצב בקלפיות. אין ספק שאלפי חרדים אמרו 'אנחנו רוצים לחיות בחברה בריאה'", אמרה בלוך, שאף הכחישה תחילה כי קיים פער לטובת אבוטבול, כפי שאכן היה באותה שעה.

האזינו לראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר