המהפך בבית שמש

אבוטבול פורש מהחיים הציבוריים: "אני כותב לכם ודומע"

במכתב ששיגר לתושבי בית שמש, מתייחס ראש העיד המודח, משה אבוטבול, לבחירתה של עליזה בלוך, מייעץ לה להכניס את החרדים לקואליציה ומודיע על פרידה מהחיים הציבוריים - בקרוב (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

משה אבוטבול, שהפסיד הלילה בקרב על ראשות העיר בית שמש - לטובת ד"ר עליזה בלוך שניצחה בזכות קולות אלפי חרדים, התייחס בצהריים (חמישי) להפסד ושיגר מכתב לתושבי העיר ועובדי העירייה, בו הודיע על פרישתו מהחיים הציבוריים.

בפתח מכתבו מדגיש אבוטבול כי הוא מאמין שכך נקבע: "במקראות ובחז"ל נאמר: "דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת", "וזרח השמש ובא השמש ואל מקומו שואף זורח הוא שם" (קהלת א'), "ואין מלכות נוגעת בחברתה אפילו כמלא נימא".

"הגיע העת לאחר חצי יובל שנים בעיריית בית שמש לברך, להיפרד ולהגיד תודה", כתב.

ראש העיר היוצא עדכן כי התקשר לברך את ראש העיר המנצחת: "ראשית ברכת הצלחה ומזל טוב לגב' דר' עליזה בלוך תחי', לרגל בחירתה לראשות העיר בית שמש, התקשרתי ובירכתי אותה בחום לב ובהמון הצלחה בתפקידה, המשימות הן רבות והאתגר הוא עצום, בעז"ה קבענו שבימים הקרובים נערוך חפיפה מסודרת להעברת השרביט להמשך דרכה המוצלחת".

באשר לזהות הקואליציה החדשה המליץ אבוטבול: "הנני להמליץ בפניה לנהוג כמוני ולקחת גם את נציגי הציבור החרדי לצידה בקואליציה רחבה להצלחת העיר בית שמש זה יוסיף לאחדות ולעשיה הברוכה לעיר, נאחל לה הצלחה וברכה בתפקידה החדש, אמן".

לחבריו בסיעות החריות בעיר, כתב: "אזכור אתכם תמיד, היינו חברים ואת ההתרגשות שלי בהגשת הרשימות שפיניתם את המקום הראשון למעני לא אשכח לעד. אני כחבר ממליץ לכם להצטרף לקואליציה הבאה ולהמשיך לפעול לתושבים".

אבוטבול פנה לתושבי העיר: "ולכם תושבי העיר היקרים אני כותב ודומע ומלא רגש בכתיבה זו. אני אוהב את כולכם, גם את מי שתמך בי וגם את אלה שלא, כי כולכם אנשים טובים ויקרים מאוד, ובלעדיכם העיר לא היתה מתקדמת, אין לי בלבי על איש כלום, כי תמיד חונכתי מאבי ז"ל ש"לא מגיע לך כלום ולא חייבים לך דבר", לכן מוצא אני דווקא בשעות אלו לבקש מכם סליחה מכל מי שחלילה פגעתי בו הן באמירה או בחוסר התאמצות לבקשתו, קוצר הזמן לא הותיר לי לעשות הכל, וה' יעזור הלאה, ואם פעלתי בדרך מסוימת שציערה משהו על כך אבקש את סליחתכם, אנא תקבלו זאת בהבנה ובאהבה".

אבוטבול, הודיע כי הוא שוקל לפרוש מהעשייה הציבורית וכתב כי "אני אישית לאחר שנים רבות, שוקל לפרוש בתקופה הקרובה מהעשייה העירונית, ובעז"ה אקדם דברים שתמיד אהבתי בתחום החינוך והחברה בהם עסקתי בעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר