מתקפה חריפה

הרבי מערלוי על הריקוד במטה 'דגל' בחיפה: "צלם בהיכל"

האדמו"ר מערלוי אמר לחסידיו כי אין מה להתאכזב מהתוצאות בירושלים כי "הלכנו עם המועמד הכי חרדי", ותקף את הריקוד במטה 'דגל' בחיפה מסביב לעינת קליש: "זה מעשה שלא יעשה" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
האדמו"ר מערלוי (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

מערכת הבחירות הסוערת שעברה בשבוע שעבר על הציבור החרדי, בעיקר בעיר ירושלים בה חל פילוג בין 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', הביא להתבטאויות מעניינות במיוחד של חלק מהאדמו"רים, שהסבירו לציבור כי אין סיבה להתאכזב מהתוצאות.

במהלך השבת האחרונה, התייחס כ"ק האדמו"ר נערלוי לבחירות בירושלים ואמר: "אינני מבין למה הרבה אנשים מסתובבים עם תחושת אכזבה לאחר מערכת הבחירות הירושלמית, הרי כל הענין של ההשתתפות בבחירות - זה רק בגלל שצריכים לנסות שיהיה ראש עיר חרדי ובפרט בירושלים עיר הקודש והמקודש".

"אנו צריכים לשמוח בכך שאנו זכינו לקיים רצונם של גדולי הדור", הוסיף האדמו"ר, "ואפילו שהתוצאה לא הייתה כמו שרצינו - אנו יודעים שהלכנו עם המועמד הכי חרדי שהיה".

האדמו"ר התייחס למפלה של יונה יהב בחיפה ובחירתה של עינת קליש לראשות העיר ואמר כי צריכים להודות להשם על המפלה שהיה לראש העיר של חיפה, ''באבוד רשעים רינה'' ציין האדמו"ר.

"אבל צריכים למחות בכל תוקף על המעשה שהיה בחיפה עם ראש העיר הנבחרת", המשיך האדמו"ר במחאה על הריקוד במטה 'דגל התורה' מסיבב לעינת קליש, "שאשה שהיא אינה חרדית נכנסה לבית המדרש ובחורים חרדים רקדו שם, זה ממש העמדת צלם בהיכל, וזה מעשה שלא יעשה".

"מותר לתמוך במועמד חילוני כשזה לטובת הציבור ואין ברירה, אבל מכאן ועד ללכת ולעשות כאלו מעשים, ה' ישמור, כל הבחירות זה בשביל להרבות כבוד שמיים ולא להיפך ח''ו...", חתם האדמו"ר את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר